Hmm:/

Ja samme som deg, var innom legen ned urin Igår som var fin men har sånne murringer, fikk beskjed om at liga ment smerter kunne være vanlig på denne tiden/ kynnere som kan være ubehagelige, men skulle ikke være smertefullt. Ville jeg ringt og hørt med jordmor/lege. Skal til ul etterpå og lege i morgen så avventer. Eg ville ringt hadde jeg vært deg.

Ja samme som deg, var innom legen ned urin Igår som var fin men har sånne murringer, fikk beskjed om at liga ment smerter kunne være vanlig på denne tiden/ kynnere som kan være ubehagelige, men skulle ikke være smertefullt. Ville jeg ringt og hørt med jordmor/lege. Skal til ul etterpå og lege i morgen så avventer. Eg ville ringt hadde jeg vært deg.
Hmm ja får ringe og høre:/

hadde samme smertene forrige uke,er nok bare ligament smerter :)
varte noen dager,men borte igjen nå :)
god bedring :)

Det er ganske så normalt, men hvis du er usikker ville jeg også tatt en tlf ja:) Lykke til!

Det er ganske så normalt, men hvis du er usikker ville jeg også tatt en tlf ja:) Lykke til!
Godt å vite det er normalt, venter på at jordmor skal ringe tilbake:)
Opplever også ofte at magen blir kjempehard forran, har morkaka forran.. Noen ganger kommer mensmurringene og har mage samtidig.. Blir engstelig, for var hos en annen jordmor enn jeg pleier sist, for hun var syk. Og hun skremte meg faktisk litt med at om jeg får lignende mensmurringer kunne det være noe galt:( derfor jeg er så bekymra..
Var på oul forje mandag, da var alt helt bra, men glemte å spørre om det da:(

Back
Topp