Hmm....

Bruker89

Flørter med forumet
fikk litt mensensmerter idag på jobb, gikk på do og det kom litt lyst blod på papiret ( ganske lyst). Tok på mg et bind tilfelle det er / hva en spontanabort:/. Gikk på do igjen og der hva det bare litt brunlig blod (veldig lite). Å nå har jeg ikke noe blod lenger og smerten begynner å gi seg:). Er dette normalt???. Har hatt en spontan abort før og jeg kan overhode ikke sammenligne dette med en spontanabort.... Noen tips om hva dette er?

Jeg hadde i alle fall store mensensmerter de første ukene av graviditeten. Jeg oppdaget også bittelitt blod underveis, jeg fikk helt panikk og reiste til gyn, men han mente at det enten var sårhet fra progesteronstøtten eller at det lå litt igjen fra uttaket. Han sa at dette var helt normalt og ingen grunn til å stresse! :-)

Håper du har rett....:). Blir jo redd av dette her:p. Mn det er nå et godt tegn på at det ikke eg noe regn til mer blod:).

Nå har jeg blød igjen:/. Denne gang litt mer..... Får ta kontakt med legen min i morgen :/

Jeg hadde bittelitt blod/brunt utflod de første 3 mnd når jeg var gravid. Også menssmerter av og til :)

Håper det ikke er spontanabort bare....:(. Føler ikke det er normal mens heller... Mindre blødninger men mensen smertene er der....

Back
Topp