hmm..

verosus_88

Flørter med forumet
God søndagskveld jenter! :) Håper dere har hatt en fin dag.. Det har jeg, kost meg i sola :o)

Eneste som gnager meg er at jeg føler at jeg kjenner mindre bevegelser, kan det være bare at det er jeg som er urolig? bekymret! Jeg Kjenner jo litt, Innimellom.. men det virker som det er mye roligere, det var det i går og.. utenom en liten periode utpå kvelden, da jeg kjente sånn som jeg pleier.. Vanligvis har det jo vært masse gjennom hele dagen, men nå.. mye mindre.. Er det bare meg? eller har jeg grunn til å bekymre meg? :/ Hmmm... liker ikke dette i det hele tatt! Venter bare på at han skal gi noen skikkelige spark/slag.. Kanskje det bare er jeg som er over"hysterisk"..  Så tenker jeg jo så klart, burde jeg ringe sykehuseT? eller er det unødvenig.. reise helt inn dit for at alt for eksempel er helt fint.. Nei, jeg vet ikke jeg, 14 dager til termin.. Klar for å bli ferdig nå!

veeeel.. da fikk jeg hvertfall skrevet det jeg har på hjertet.. Sambo er ikke hjemme, så MÅTTE få det ut et eller annet sted.. og da ble det her nå da..

Hvis du kjenner BETYDELIG mindre enn hva du gjør til vanlig er d bare prøve å drikke ett glass søt saft med masse sukker, eller ett skikkelig kaldt glass vann, virker ikke dette innen kort tid syntes jeg du skal ta en telefon til føden, bedre med en telefon for mye enn for lite :)

Jeg har hatt d helt likt som du forklarer siden i går så ble overtalt til å ringe føden i dag. De ville ha meg inn med en gang for å sjekke. Jeg ble lagt på registrering i 20 minutt så urinprøve og bt og til sist ul. Alt er i skjønneste orden, HELDIGVIS!! Så hvis sukker, kald drikke o.l ikke hjelper på med liv bør du ringe:) Alt er helt sikkert i skjønneste orden, men bedre med en sjekk for mye allikevel:)

Har spist is, og drukket brus.. Men føler ikke det har hjulpet noe.. spiste is for sikkert 3 timer siden, og brusglasset har jeg ved siden av meg.. Kanskje se det ann LITT til.. Så ringe eventuelt..

Ring føden å hør hva de mener du. Det de gjør når vi kommer inn på sånn sjekk er jo å gi oss sukkerholdig saft, etc. for å se om det virker, måler CTG etc. 
Har du en sjokolade, ett eller annet med masse sukker i, så kan du ta det først og se om du får respons.
Hvis ikke hadde jeg definitivt ringt, det er bedre å få en bekreftelese på at alt er bra enn å risikere å vente for lenge, at ting ender i hastekeisersnitt etc. :-s

Hestejenta skrev:
Ring føden å hør hva de mener du. Det de gjør når vi kommer inn på sånn sjekk er jo å gi oss sukkerholdig saft, etc. for å se om det virker, måler CTG etc. 
Har du en sjokolade, ett eller annet med masse sukker i, så kan du ta det først og se om du får respons.
Hvis ikke hadde jeg definitivt ringt, det er bedre å få en bekreftelese på at alt er bra enn å risikere å vente for lenge, at ting ender i hastekeisersnitt etc. :-s

Sign!

Ring og hør! Det er virkelig mye bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

Det samme skjedde meg i går.Kjente ikke noe liv i magen hele dagen,spiste sjokolade,drakk sukker brus å alt.men ingenting.Så ringte føden.Å dro dit,å etterhvert kjente jeg liv :) Men så lenge man kjenner noe så har babyen det greit,men om du er i tvil ring føden,bedre å være på den sikkre siden :-)

hva gjorde du, har du ringt? eller kjente du mer liv?

Hvordan går det? Håper du har ringt føden og hørt med de! Ei jeg kjenner som har termin i mai hadde det likt som deg, og innen hun kom seg på sjekk så gikk det ikke bra! Så anbefaler ALLE som er usikker på liv/bevegelse om å ta kontakt så tidlig som mulig. Dagens preken;) Lykke til!!:)

Anitata skrev:
Hvordan går det? Håper du har ringt føden og hørt med de! Ei jeg kjenner som har termin i mai hadde det likt som deg, og innen hun kom seg på sjekk så gikk det ikke bra! Så anbefaler ALLE som er usikker på liv/bevegelse om å ta kontakt så tidlig som mulig. Dagens preken;) Lykke til!!:)

Uff ja, det er kjempe viktig å reagere raskt. Føler man at noe er annerledes selv, skal man ringe med en gang. Det trenger bare å være at babyen har blitt mer rolig enn vanlig, det er ikke slik at det ikke må være noe liv i det hele tatt før man ringer! Jeg ringte selv for noen uker siden, da lillemor var betraktelig mer rolig enn vanligvis, kjente noe i ny og ne men ikke mye. Jeg fikk beskjed om å komme med en gang, og slike ting tar de alvorlig.

Jeg har ikke ringt enda, Men det fordi jeg kjente en del mer liv en liten periode igår kveld.. Og har kjent han noen ganger i natt, så det fikk roet meg litt...  Ja, har hørt de tar det alvorlig. Så hvis det er like rolig idag så skal jeg ringe sånn uansett for sikkerhetens skyld.. Kanskje han virker roligere hvis han ligger med rygg utover og bare? Jeg tror nemlig han gjør det nå..
men som sagt, jeg kjenner jo litt innimellom..

Også fikk jeg skikkelige mensmurringer i natt, og stikkninger og, men det er over nå.. håper egentlig han kommer litt tidligere enn termin, selvom det sikkert ikke skjer siden alle i min familie har gått på overtid nesten.. hehe :o)

Men takk for alle råd og tips, ringer hvis det blir sånn idag og.. Skal helle i meg brus og godter.. hehe :)

Back
Topp