Hmm..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Igår sov bare adrian en liten halvtime i halv 5 tiden og det gjorde at han sov i hele natt uten og våkne.
Hva er lurt og gjøre da? Forsette og holde han våken til så sent på dagen eller bare la han sove en time istedet for også vekke han når han sover kl 11 på dagen?

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Skjønte ikke heeelt spørsmålet ditt, pleier han å sove kl 11 på dagen og ikke noe mer til vanlig? Og i går så sov han ikke kl 11 men en halvtime kl 5 og sov hele natten..? Har jeg forstått det riktid da tro? [8|]

Hadde gjort det som gjør at han sover hele natten jeg, hvis det går bra for begge to da.
Men blir det ramaskrik og overtrøtt unge hadde jeg ikke giddet.. [;)]
  Jepp da skjønte du det riktig[:D]
Får vel bare prøve emg frem da..Orker ikke noe overtrøtt unge. hehe.

Fra jenta mi var rundt ett år har jeg lagt henne alt mellom kl.11 og kl13 og latt henne sove en time, aldri lengre enn 1 1/2time. Da har hun sovet hele natten.

Man må vel bare prøve seg fram. Det er jo så forskjellig hva som passer best fra barn til barn. Lykke til[:)] Håper dere raskt finner ut av hva som passer best for dere. Deilig når barna sover helle natten..

Jeg ville prøvd å bare la han sove en gang for dagen, og ikke mer enn maks 2 timer.[:)]
Tror ikke han har behov for masse søvn om dagen, mer at han er trøtt etter lite søvn om natten. men prøv deg frem så finner du ut av det[;)]

Back
Topp