Hmm

fano

Gift med forumet
Kjenner jeg blir litt frustrert. Dette blir litt langt tror jeg så les de som vil.

Når jeg måtte avslutte svangerskapet til min ene lillegutt så stakk de meg gjennom magen nede på venstre side [:(] En lang stund etterpå hadde jeg veldig vondt i den siden, klarte nesten ikke stå oppreist. Så gikk det over etter noen uker. Denne syklusrunden så har jeg hatt ganske mye til og fra smerter på samme side, det kommer og går og først trodde jeg det var el på den siden denne gangen, men det ga seg, men kommer nå tilbake. Jeg har ikm ca 18-19 juli. Hva kan dette være? Kan det være tterdønninger av stikket gjennom magen den gangen for 9 mnd siden eller bure jeg sjekke den eggstokken kanskje?[8|]

Syns det er rart jeg også. Tenke først at den kunne være en liten betennesle i det gamle såret, men er ganske usikker. Det stikker og murrer og tar små tak, og det kjennes ut som det er der eggstokken sitter. Ikke og bli klok på dette her....

Noen annet enn "pain in the ass" tviler jeg på gitt [;)]  Hvis et fortsetter kommer jeg vel til og kanskje ta en ul bare for og sjekek at alt er ok.  Tenk a, for 4 år siden kjente jeg ikke kroppen min i det hele tatt, jeg hadde mensen regelmessig i gang i mnd, og nå etter ex antall prøverørsforsøk så sitter man og kjenner på hver minste detalj [8|]  Man blir ganske så ensporet i en sånn prosess gitt. Jaja, bare det ikke er noe gæli så er det bra tenker jeg.

Back
Topp