Hmm

Eldorado

Forumet er livet
Julie får ikke lenger sove på ryggen. Kun hvis vi er ute å triller tur, og hun faller i søvn av det. Men ellers så SKAL hun ligge på siden, hvis ikke så roer hun seg ikke. Jeg liker egentlig ikke det :( Hun klarer fortsatt ikke å snu seg over selv, så jeg må jo hjelpe henne over, men hun prøver jo alt hun kan,så jeg ser jo at det er det hun vil!
Syns dere jeg skal la henne sove på siden, eller skal jeg prøve å vende henne til å sove på ryggen? Er så vanskelig når hun bare hylgriner :o

Min kar ligger på siden. Har han gjort sia dag 1 på sykehuset. Han snur seg selv over på rygg etter en stund. Legger han på rygg også, og da legg han seg på siden så godt som han klar å snu seg..

Er vel ingenting i veien med å ligge på siden ? På sykehuset lå han på siden og noen uker etter vi kom hjem lå han på siden... Nå legger jeg han bare på rygg, så får han snu seg hvis han vil:)

Her har jeg ei som bare vil sove på magen.. til og med når jeg går tur.. hun kan ligge våken kjempe lenge og med engang jeg snur henne på magen sovner hun.. men jeg snur henne etter en stund da.. skummelt å la de ligge på magen..
om du har gått med støtte på begge sidene er det ingen problem å la de ligge på siden, de har jo fri tilgang hvis det skulle komme litt gulp også da [;)]

Hehe, jeg vet ikke :P Kusinen min sier det er "livsfarlig" [8D] men nå overdriver hun jo om det meste da. Men tenkte det kanskje økte sjangsene for krybbedød[&:] men både mamma og svigermor legger henne over på siden hver gang hun skal sove :)

snuppa mi ligger bare på siden, det har hun gjort hele livet sitt. Når helsesøstren var her på besøk sa hun at hun burde ligge på siden.. Så da har hun gjort det og sover best sånn med hodet helt inni i en koseklut[:D].. Jeg legger en rullet håndduk inntil henne sånn at hun ikke kan rulle på magen.

Okey, men da kan jeg la henne ligge på siden med god samvittighet! =D Ekke greit å være så hønemor heller, hehe!!
Tusen takk alle sammen.. meget godt å høre faktisk!

ORIGINAL: Eldorado

Hehe, jeg vet ikke :P Kusinen min sier det er "livsfarlig" [8D] men nå overdriver hun jo om det meste da. Men tenkte det kanskje økte sjangsene for krybbedød[&:] men både mamma og svigermor legger henne over på siden hver gang hun skal sove :)

Må ikke høre på alle andre, det er nå min mening.. De kan dø selv om man gjør alt "riktig".. Selvfølgelig så hører man jo på hva de sier, så får man vurdere saken mener nå jeg :p

ORIGINAL: Sl0th

ORIGINAL: Eldorado

Må ikke høre på alle andre, det er nå min mening.. De kan dø selv om man gjør alt "riktig".. Selvfølgelig så hører man jo på hva de sier, så får man vurdere saken mener nå jeg :p

Veldig sant det altså! Er jo noe som kan skje uansett desverre. Det beste er vel (får alle parter) at hun får sove ordentlig om natta.. la henne over på siden nå, og sovnet på et blunk :)

Back
Topp