Hmm, vannkopper?

Tweak

Forumet er livet
Det sto et skilt i bhg før helga at det var noen på storbarnsavd som hadde vannkopper og nå i kveld så jeg to røde prikker på Julia, en på magen og en på ryggen. Muligens en på låret også. Men hun er jo ellers i normal og fin form. 

Så hva nå?

Jeg er jo ikke sikker på om det ER vannkopper. Skal jeg sende henne i bhg?

Sjekk om det har kommet flere imorgen. Her begynnte det på hodet, og leste da at det er vanlig at det ofte starter på hodet og så sprer seg utover kroppen. Har du sjekket godt under håret? Vilde fikk kjempemye "der det liksom skal være hår", for de som har sånt.

Om det ikke kræsjer med alt for mye for deg og pappaen så er det jo greit å få vannkopper nå. Vilde var lite plaget av det, og det blir visst værre og værre jo eldre de blir.

Men ellers god bedring og håper ikke hun blir mer dårlig enn hun trenger :)

arg, skriver atter en gang for å se svar... :-P

Tweak skrev:
arg, skriver atter en gang for å se svar... :-P

Skulle akkurat til å gjøre det samme, men plutselig fikk jeg opp svaret ditt. Er så irriterende.

De prikkene hadde forsvunnet til i dag så da ble det bhg på henne. Jeg sa i fra til bhg og de var enige med meg om at det nok bare var helt normale prikker og de forsto at jeg var obs. De skulle også se etter, men det gjør de jo på alle barna. :-)

Back
Topp