hmm.. vært hos lege

Lottemari <3

Betatt av forumet
æsj.. blir gal av og ikke vite helt når jeg har termin..

var hos lege i går, og hun satt termin til 12 juli, noe jeg egentlig har tenkt på selv.. men lurer litt på hva dere tror...?

3 - 7.oktober normal til store blødninger, noe som er normalt for meg.. blør alltid mye i 5-7 dager...
12. oktober aksjer:)
16. oktober aksjer:)
24. oktober aksjer
26. oktober aksjer

30 oktober spotting
31-2november lite blødninger... meget unormalt meg

19. aksjer (hadde gitt opp denne mnd.)

positiv test 25. november.. veeldig positiv veeldig fort

så jenter... hva tror dere? er veeldig usikker selv.. for uansett om jeg er 6 eller 10 uker på vei så er dette svangerskapet allerede veldig annerledesen med lillemann.

hmm ja kan det det?:P kjenner jeg er kjempe usikker sjøl:P men når du sier det, så kan jo det stemme da:D

kanskje jeg flytter fra dere da:(:):S denne flotte gjengen her! men må ærlig si at jeg tør ikke si hværken det ene eller det andre før ul 30 desember... syns bare det er j**** lenge å vente:P

det kjennes forøvrig også ut som livmora har kommet ganske langt opp... altå ca litt under halvveis mellom navel og skambeinet? aner ikke hva det vil si heller egentlig, siden jeg ikke klarte å kjenne det sjøl med ludvig

Var hos jordmor i går.. Hun er enig i at det kan de ut som jeg faktisk er lenger på vei:) hun ville derfor sjekke sf målet mitt.. Det var som jeg sa halvveis opp til navelen og målte 11cm! Det vil si nesten 12 ukar:o! Ifølge menstermin legen regnet på er jeg 11+1 i dag...

Tør dog ikke melde meg ut fra august før ul 30 des.. Redd for å bli skuffet om jeg da plutselig blir satt 4 uker tilbake.

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3

Oi, det var et stort spenn :D heldige deg om du er kommet så langt som 11 uker da ;)

Hehe ja veldig;) ganske forbauset over det selv.. At jeg isåfall ikke har skjønnt det før:P

Pp3

Ja, tror ikke jeg hadde klart å unngått å vite det om jeg var gravid, for å si det sånn :p men kan du ikke ta en UL da?

Nei jeg trodde jo ikke det jeg heller... Merjet at noe var annerledes bare to dager etter unnfangelse med sønnen min.

Joda.. Skal h ul 30 desember:) meget spennt, og syns det er alt for lengr til:P

Pp3

Back
Topp