Elisabeth_N
Forelsket i forumet
har tenkt mye på dette termin styret. hehe.. Og kommet fram til at jeg egentlig ikke skjønner meg så innmari mye på det. Fordi jeg skjønner ikke hvordan UL terminen kan stemme. vet at de går ut i fra mål og slik, og at det er mer en indikator på når barnet kan komme. Men allikevel så skjønner jeg det ikke helt.
Mens terminen min var i går den 23 mars. Mens ultralyd terminen min er 8 april. Hvis terminen min er 8 april så vil det si at jeg måtte ha blitt gravid rundt 20-26 juli et sted. Siste gangen jeg hadde mensen var for øvrig 15 juni. Jeg tok graviditetstest den 30 juli og da var den positiv. Dersom Jeg skulle ha blitt gravid i juli en gang rundt den datoen jeg skrev, så kunne jo ikke testen ha slått ut positivt den 30 da? For må man ikke ha vært gravid i ca fire uker først?
Er det der jeg ikke forstår meg helt på.. hehe..
Og ja, er våken pga halsbrann.. UGH.. hehe..
Mens terminen min var i går den 23 mars. Mens ultralyd terminen min er 8 april. Hvis terminen min er 8 april så vil det si at jeg måtte ha blitt gravid rundt 20-26 juli et sted. Siste gangen jeg hadde mensen var for øvrig 15 juni. Jeg tok graviditetstest den 30 juli og da var den positiv. Dersom Jeg skulle ha blitt gravid i juli en gang rundt den datoen jeg skrev, så kunne jo ikke testen ha slått ut positivt den 30 da? For må man ikke ha vært gravid i ca fire uker først?
Er det der jeg ikke forstår meg helt på.. hehe..
Og ja, er våken pga halsbrann.. UGH.. hehe..