Hmm.. uff.. ja..! nei..!

Lille Mille

Gift med forumet
Vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg [8|] Nå føler jeg som noen har brukt en mix master oppi hodet mitt. Er jeg glad, er jeg lei meg eller er jeg ingen av delene??

Har ringt til sykehuset.. skal få ny time i posten for å snakke om IVF. Men når blir det da liksom?? Hun sa det ikke trengte å ta så lang tid da, men de har veeeeldig mye å gjøre om dagen fikk jeg beskjed om. Og det var nok lite sannsynlig å sette igang noe før sommeren [:(] Men da kunne jeg starte medisinene i sommerferien i så fall, sånn at jeg var klar når de åpnet igjen.. Men hun kunne ikke si noe sikkert da.. Det fikk vi ta når vi kom inn til samtalen...

Akkurat nå så vet jeg ikke hva jeg skal føle.. jeg er så lei av å tenke på ting hele tiden.. hundre ting som kverner oppe i hodet mitt!! Vil bare koble av og ikke tenke på noe som helst!! [&:]

Jaja.. det var dagens oppdatering..

Uff ja[8|] Det er en forvirrende prosess[8|] Håper du snart kan få en time i posten, så du har noe å forholde deg til[:)]

Tusen takk jenter [;)] Det er litt av en prosess det her med prøving altså.. ikke bare bare nei.. [:(]

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra legen min da (har endelig fått meg en lege som er helt fantastisk! [:D]), dette pga depresjonen og angsten min. Vi snakket om hvordan den første timen hos psykologen hadde vært, og om hvordan vi lå ann i forhold til sykehuset i porsgrunn.. Jeg begynte jo å tute jeg selvsagt [:(] Og hun forklarte meg masse om at perioden fremover kommer til å bli enda mer ustabil pga hormoner og forventninger og forhåpninger. Det regner jeg jo egentlig med da.. men skal nok komme igjennom det også jeg [:D] *Latesomjegertøff*

Uff.. flau over å være sykemeldt, og håper ikke dere syns jeg er svak..? Jeg er egentlig en jente med beina planta på jorda altså, og kan også være ganske så tøff, men etter pappa døde ifjor så falt alt i grus [:(] Alt er liksom blitt så mye mer virkelig.. Livet er i bunn og grunn en ganske stor prøvelse spør du meg.. men men...

Men nå skal jeg sette meg ut på verandaen og nyte det solen kan gi [:D]

ORIGINAL: *mamma1*

Uff ikke noe gøy, sender deg en 'trøsteklem* og jeg håper dere snart er igang.

Uff.. man skulle liksom tro at sommern gav oss nytt mot og at ting lysna litt nå.
men føler mye skjer men ting likevel står stille.
å mye tanker som går rundt hos alle.
er så skummelt og så er det spennde på samme tid..

kjedelig å måtte vente. vet åssen det er.,. om det er pga sykehusene eller penger.
vi skal i gang med første forsøk i august er planen å da er det nøyaktig et år siden vi fikk vite at vi måtte ha prøverørs.
rart med det åssen ting er blitt..

[8|]

Kjipt at det ble så lenge å vente når du er så klar for å komme skikkelig i gang da[&:] Fikk du bruke pergo mens dere venter eller, siden du fikk EL av det?

Skal se tida fyker avgårde framover!

Vet ingen ting enda jeg [8|] Sykepleieren visste også lite tror jeg, pluss at han unge legen ikke hadde skrevet annet i journalen enn at vi skulle ringe inn når/hvis mens, og da er det jo ikke lett for sykepleieren å si hva som skjer videre heller [8|]

Får se hva legen sier når vi skal inn. Håper bare den timen kan bli snart, så vi slipper å gå og lure [:)]

Har bestemt meg for at dersom det ikke blir noe før i august.. så skal jeg prøve å komme meg ned enda noen flere kilo [:D] Og det har jeg jo ikke vondt av [:D]

Dere er så gode jenter De besteste av de beste, det er dere!! [;)]

Det SKAL ordne seg for oss alle, ikke sant jenter??

Tusen takk for den gode klemmen Cici03 [;)] Det varmer at du er så snill

TigerLilli, synd at du må vente så lenge på å få sendt søknaden.. men du skal se at plutselig er dagen der [;)] Og da skal det skje ting vet du [:D] Baby on the way [;)]

Uff, Lille Mille, det er ikke greit! Du begynte prøvingen lenge før oss, og jeg slet med de 2,5 årene før jeg ble gravid[:(] Synst absolutt ikke du er svak!
Sender masse klemmer din vei, og håper alt ordner seg FORT for dere[:)]

Uff ja ein kan bli tullerusk av å ikkje veta kva som skal skje framover[&:] Håpar du får begynt med medisinar i sommar.

Godt at du har ein lege som følger deg så godt opp[:)]

*Stoooor klem*

Åhh, jenter.. jeg blir overøst med gode klemmer [:D] Og det hjelper selvsagt masse! Tusen takk skal dere haer så godt å ha dere å snakke med!

Sender deg en trøsteklem så snakkes vi mer på treffettil Lørdagen.

Sjedelig med slik ventetid - man blir så sliten av det[&:]

Back
Topp