Hmm.. tunge løft!

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Jeg skal jobbe i helgen, og jobber på en rehab avdeling, der er det som regeln mange tunge brukere!

Er det da lurt av meg å fortelle at jeg er gravid og ikke må anstrenge meg så mye?
Vi er jo kun 2 stykker på helgevaktene, så kan liksom ikke la hun andre gjøre alle tunge løft?

Noen innspill?[:)]

Det er litt vanskelig det der. Mange vil jo vente med å fortelle på jobben at de er gravide, men hvis du er fortrolig med det og syns det er greit i ditt tilfelle ville jeg absolutt fortalt det [:)]

Men på den andre side, du kan jo si at du har vondt i ryggområdet. Er jo lov med en liten hvit løgn? ;)

Ja, jeg syns jo det er altfor tidlig å fortelle det nå, men jeg har jo sakt opp da, så jeg slutter jo der om bare noen uker uansett:P

Jeg får først se hvordan pasientene er, føre jeg eventuelt bestemmer meg for videre valg :)

Ja da hadde ikke jeg sagt det heller..
Har du en jobb å gå til når du er ferdig der?

Nope, ikke foreløpig.
Eller, jeg jobber jo som ringevikar i en barnehage, men er ikke så mye de har trengt hjelp i det siste.

Men, sa opp pga flytting til høsten, så må lete etter jobber oppi seljord [:)]

Ja stemmer det, dere har fått stort hus på Seljord :D

Nok av barnerom ;)

Masse barnerom :D
Så da blir det bryllup på jordet der med grillparty [8D]

Men, det eneste problemet er jo det at bø og seljord ikke er så store byer, så er ikke så veldig med jobbmuligheter..

Men, men :)

Back
Topp