Hmm... Trenger litt råd :)

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Jeg har tatt tilsammen 7(!) tester nå (ja, er litt testoman :rolleyes:) der en av de var en CB digital og den viste "Gravid 1-2" :happy:
Men idag, ca to dager etter den digitale, så tok jeg en rfsu test på morgenurin, og der synes jeg streken var litt "mye" svak..:wideyed: Men jeg så den klart.
Har tatt CB plus tester også for mange dager siden og de viste et plustegn, men ikke kjempesterkt. Da var jeg også kun 10 dpo.

Tok enda en rfsu test nå ikveld, og da var streken mye sterkere heldigvis :smug: IKM er imorgen, så "forventet" sterkere strek idag..litt bekymret :shy:
Men det jeg funderer på er hvorfor jeg tester sterkere på kvelden enn morgenen :rolleyes:o_O?
Flere med litt erfaring her?

Forje graviditet testet eg posetivt med cb og cb digital med ukesindikator. Testet negativt på rfsu sin. Ville nok ikke stolt 100% på den det gjør værtfall ikke jeg :-)

Forje graviditet testet eg posetivt med cb og cb digital med ukesindikator. Testet negativt på rfsu sin. Ville nok ikke stolt 100% på den det gjør værtfall ikke jeg :)

Okai, det var betryggende å høre..:happy:
Synes nemlig det var litt rart...;)

Jeg fikk ikke to like sterke streker før uke 5 og HCG på over 2000 :o

Ulike tester kan heller ikke sammenlignes, og samme merke kan ha ulikt batch nummer og kan derfor ikke sammenlignes heller. Men jeg gjør det jo likevel :P

Fikk forresten positiv test med cb + 3 dager før jeg fikk på en annen type

Jeg bare litt synlig strek på rfsu testene, de andre var helt tydelig, ikke ble rfsu sin sterkere etter to dager heller, så nesten svakere ut. Så jeg stoler ikke på de rfsu testene.

Tenk at du har så mange positive tester allerede! :) jeg kunne så vidt se streken 5 dager etter ikm så jeg hadde ikke forventet sterk strek hos deg enda ;) har akkurat lagt ut bilder av mine på den andre tråden om du vil se og berolige deg selv ;) Hihi. Gratulerer så mye! :)

Tenk at du har så mange positive tester allerede! :) jeg kunne så vidt se streken 5 dager etter ikm så jeg hadde ikke forventet sterk strek hos deg enda ;) har akkurat lagt ut bilder av mine på den andre tråden om du vil se og berolige deg selv ;) Hihi. Gratulerer så mye! :)

Tusen takk for betryggende svar :D Og takk for gratulasjonen <3 :D

RFSU testene burde bli tatt av markedet spør du meg. Man kan ikke stole på de testene!

Gratulerer! :D

Har også hørt mye negativt om rfsu testene så de ville jeg ikke brydd meg om. Har hørt at folk får negativ eller veldig svak strek på de mens andre tester har blitt positiv og mye sterkere strek på.

Jeg tok rfsu test og den ble knall sterk før testen var ferdig :-) tok CB med ukesindikator og den ble 3+ når den "skulle". :-) siden det har jeg ikke tatt flere tester ;-) når jeg hadde SA i uke 5 sist ble rfsu testen svak, cb digital sto det gravid på, to dager senere blør jeg. Så kanskje jeg er heldig med rfsu sine :-)

Back
Topp