hmm takker jeg ja?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
nå har meg å samboer ENDELIG fått snakket ordentlig ut om ting å det var en utrolig lettelse [:D]
han fortalte horfor han hadde vært som han hadde vært å det lå vel kanskje noe i det han sa..
han foreslo at vi skulle flytte til en plass som er mer sentralt å så det er lettere fom meg å komme meg rund å ikke trenger være så avhengi av at han kjører meg.. vi bor jo nå i mandal, men han foreslo at vi skulle flytte nermere min familie slik at jeg kan få den hjelpen de har tilbytt meg om jeg bor nermere dem..
så jeg ringte min far å fortalte at vi vurderer å flytte nermere dem.. han ble utrolig glad å gira med en gang..
han har tydelig hvis "holdt av" en leilighet 10 min unna dem med bil på den nye boligplassen justneshalvøye..
han sa at hvis vi var interiser kunne han prøve å få kjøpt en helt ny leilighet der som vi kan leie til ca samme sum som vi betaler her (5000,- og det er med strøm osv.) det er utrolig barnevenlig å ligger rett med lekeplass, barnehage, barne+ungdomskole.. + de kan ha ungen mens jeg går på skolen så jeg slipper å ha han i barnehage før han er pasert 1 år.. det er jo en SUPER sjangse, MEN grunden til at jeg nøler er jo det at vi har jo hatt våre STORE krangler det siste åre å min far å samboer er ikke HELT glad i hverandre.. så tenker på den makten han da vil ha over oss om vi leier av han.. er ikke sikker på om jeg tør å ta den sjangsen hvis ting går skikkelig galt igjen [&:] men så tenker jeg på ungen å det er en mye bedre plass og vokse opp... off er så usikker på hva det blir til...

skal besøke mine foreldre til mandag å se på tegningene på leiligheten.. har sett de en gang før får min storebor har å kjøpt en rett i nerheten som er HELT lik.. så tror jeg fant den på finn...

her er link om dere vil se hvordan jeg TROR det er [8D]
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=20290127

Det er godt å høre :O)

hm.. det var jo et veldig godt tilbud da! Men forstår godt at du nøler litt også. Har litt av det samme her, bare at samboer og min far kommer godt overens da (leier i huset til far), men han kan være ltit kontrollerende, så det er litt skummelt.

Tror jeg ville grepet sjansen, men huff, forstår at du er litt skeptisk..
Vet ikke så mye mer å si, men lykke til med valget ihvertfal!! [:)] [:)] Håper det ordner seg [:)]

ORIGINAL: Marie91

hm.. det var jo et veldig godt tilbud da! Men forstår godt at du nøler litt også. Har litt av det samme her, bare at samboer og min far kommer godt overens da (leier i huset til far), men han kan være ltit kontrollerende, så det er litt skummelt.

Tror jeg ville grepet sjansen, men huff, forstår at du er litt skeptisk..
Vet ikke så mye mer å si, men lykke til med valget ihvertfal!! [:)] [:)] Håper det ordner seg [:)]

hvordan går det å leia av han? har han satt masse regler å sånn får dere eller har dere en normal leiekontrakt å blir behandla som om dere var hvem som helst?

eg ville tatt imot tilbudet [:)] selfølgelig nøler du men om det ikke fungerer så kan dere jo revurdere det da? eg bur sjøl i kjelleren til mine foreldre å det er ikke mer regler her enn det hadde vært om eg hadde leigd hos nåken andre[:)] det har sine fordeler og[:)]
kanskje diskutere det med din far at alt slik e avtalt før dere skriver ein kontrakt på da?

så bra at du å sambo har fått ordna opp[:)]

Tror kanskje jeg hadde takket ja.. Men er jo lett for meg å si. Kanskje forholdet mellom din far og samboeren blir bedre når dere får barn? Hva sier samboeren din til å flytte så nærme din far? Hørtes ut som om barnet deres vil få det veldig fint slik som du forteller.. Barnevennlig osv [:)] Lykke til med valget! Skjønner du nøler litt! Men du må da ha mulighet til å forandre mening dersom det absolutt ikke fungerer?

Jeg tror at dette er din far sin måte på og si at han vil være der for deg og barnet OG din samboer, hvis ikke ville han sikkert ha vanskelig for å tilby noe slikt. Ting forandrer seg veldig når lille nurk kommer til verden det trenger ikke nødvendigvis å gå galt igjen.
Familiekrangler har alle sammen, senest igår måtte søstra til sambo overnatte her pga krangler, første dagen i påsken [8|]
Ville tatt imot det uten å tvile, så lenge det er det beste for ditt barn. Og det å bo nært familie er viktig! [:)]
Lykke til med din avgjørelse [:)][:)]

Jeg ville takket ja..tenk så godt for deg å komme nærmere familien din.
Og kanskje vil forholdet mellom din far og samboer, blir bedre når dem har mere kontakt..Virker jo som samboeren din kanskje allerede har tenkt på det, så lenge d var hans forslag, å flytte nærmere dem.

ORIGINAL: bolla82

ååå det var godt å høre! håper at alt ordnet seg da ?? at han ble litt ydmyk og god mot deg ? vet at en sak alltid har to sider, men du trenger mye støtte og omsorg i tiden fremover, og jeg håper du får det :))) GOD KLEM!

Sign[:)]

ja er jo fordeler med det.. får se hva som skjer [8D] får hvertfall tegningene på leiligheten på mandag så får vi regne på hvor vi vil spare mest penger sånn generelt [8D] leke litt sånn luksusfellen [:)]

Kor bra at det går bedre mella dåkker[:)]
Du har jo en kjæmpe mulighet [:D]

Syns at den sjansn skal du ikkje gi slipp på.

Pappan din e nok bære redd før dæ , å vældi gla i dæ[:)] Pappaer bruke åftes å ikkje syns
at det e nån som passa pærfækt te døttrene sine [:D]
Så det kan jo hende det at det di kommer tel å gå bedre mella di , når dåkker blir å bo så nært di [:)]

Masse Lykke tel

Back
Topp