Hmm.. Smerter i bekken/hofte..

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Endelig begynner formen min å komme seg.. Kvalmen er mindre av, og energien begynner å komme mer og mer  Men så begynte bekkenet mitt for en 3 dager siden.. Tror jeg da.. Merket det først i korsryggen, også jobber smertene seg rundt hoftene, ned mot lysken og ned i lårene.. Det å krysse beina, kan være et problem.. og jeg kan ikke lenger legge meg ned i sengen med ett og ett bein.. Må samle de.. Smertene er ikke så gale, men merker at det er en forandring..

Fikk skikkelige smerter etter at jeg støvsugde leiligheten for 2 kvelder siden, da var det veldig vondt.. men var bra igjen i går morges.. Fikk veldige smerter igjen etter å ha vært på ultralydundersøkelsen i går.. De smertene har også roet seg til i dag..

Er dette bekkenløsning/smerter? Eller kan det hende at det er noe annet?

Høres ut som smerter ved bekkenløsning ja. Håper det ikke blir så ille for deg! Aner ikke om det blir verre jo tidligere det starter, får håpe ikke det!

Høres veldig ut som bekkenløsning ja. Noe av det verste man kan gjøre da er å støvsuge og vaske gulv. De bevegelsene er ikke bra å gjøre, så nå har du en god grunn til å få barnefaren til å gjøre det for deg 

Forrige svangerskap begynte bekkenløsingen i uke 9, og nå er jeg 10+3 og har allerde begynt å kjenne det litt i korsryggen/mellom beina.. Jeg tenkte jeg skulle ringe legen neste uke å få henvisning til fysio.
Dette hjalp meg helt sinnsykt sist gang. Trening og massaje og terapibasseng fra nesten dag 1!

Back
Topp