Hmm... Skjer det noe mon tro??

marri86

Glad i forumet
Har vært "ordentlig" på do mange ganger i går og idag,tømt meg skikkelig altså..
Og det er ikke vanlig for meg som går på dobbel dose jern og er så treg i magen om dagen. (har ikke drukket mer eller forandret kostholdet heller..Tror ikke jeg har omgangssjuke heller..)

Var på kontroll igår, hodet hadde festet seg. Hadde SINNSYKT vondt igår kveld når meg og gubben spillte brettspill. Klarte omtrent ikke å sitte på stolen,bare bannet og svertet og pustet. :P
Men ga seg etter jeg tok paracet når vi la oss...

Kan være tilfedig,men litt spennende å se om det skjer... Selv om jeg bare er 36 uker idag,så er det jo egentlig litt for tidlig... (Termin 31 oktober)

Kan også være modninger. Har selv hatt flere slike dager, er i uke 40 nå.. Slikt har ihvertfall kommet og gått hos meg, betyr ikke at det er samme for deg da :) Noen dager har jeg vært så mange gang på do at jeg har lurt på når det egentlig skulle være tomt :P Samt kraftige tak i ryggen og fremme..

Har også hatt det sånn i et par uker nå, noen dager er verre enn andre. Men det kan være! Ingen tvil om at kroppen gjør seg klar iallefall! :D

Her har jeg det likedann. Vært sånn i noen uker, og det varierer litt dag til dag.
Er nok modning, og da går det den rette vegen :)

Her er det også sånn, noen dager mer enn andre... Men ikke skjedd noe enda... Regner med jeg må gå hvertfall to uker til... Og sikkert mer... Men har et lite håp om at det skjer noe snart....

Har vært "ordentlig" på do mange ganger i går og idag,tømt meg skikkelig altså..
Og det er ikke vanlig for meg som går på dobbel dose jern og er så treg i magen om dagen. (har ikke drukket mer eller forandret kostholdet heller..Tror ikke jeg har omgangssjuke heller..)

Var på kontroll igår, hodet hadde festet seg. Hadde SINNSYKT vondt igår kveld når meg og gubben spillte brettspill. Klarte omtrent ikke å sitte på stolen,bare bannet og svertet og pustet. :p
Men ga seg etter jeg tok paracet når vi la oss...

Kan være tilfedig,men litt spennende å se om det skjer... Selv om jeg bare er 36 uker idag,så er det jo egentlig litt for tidlig... (Termin 31 oktober)

hode til min festet seg i uke 38 og i dag er jeg uke 41, så det kan ta tid fortsatt for deg ;)
i et par uker så har jeg løpt masse på do med diare, for så at jeg plutselig er hard i magen, for så å løpe på do opptil flere ganger pr dag igjen. det varierer fra dag til dag :P
har vært forstoppet omtrent hele svangerskapet, så er uvant at det ble sånn hehe.
jeg har fått med meg at det er mange som plutselig får endret dovaner når det er modning på gang, men det kan fortsatt gå noen uker før ting setter i gang.

Back
Topp