Hmm...noen som vet????

Cizza03

Forumet er livet
Noen som vet om man kan fly 45 min innenlands første måneden man er gravid???
Jeg skal teste i første uken på juni..og skal reise til bestevenninnen min i Bergen første uken på juli...har sååå lyst til å dra, men viss jeg blir gravid så må d vel gå bra å bare ta en liten tur på flyet innenlands????[:)]

Skulle vel gå bra det, er jo ikke lange reisen da, du får nok ikke blodpropp, eller starter å føde, eller ....
Regner med at den korte turen er helt greit jeg. Men du kan jo spørre legen for sikkerhetsskyld.

Jeg trodde kanskje det var de siste tre månedene av svangerskapet man skal være forsiktig med å fly, iallefall langt. Man bør konferere med legen først da.

Uansett burde det ikke være noen fare for deg så tidlig og på en så kort tur[:)]

Ha ha, da hadde jeg litt problemer. For jeg fant jo ut at jeg var gravid i Kroatsia og tenk om jeg ikke kunne fly hjem. Hi hi [;)]

Med tanke på å fly seinere, sjekket jeg dette litt når jeg ble gravid, det er forskjell fra flyselskap til flyselskap, men de fleste lar deg fly til uke 30/31. Da kan man fly med lege erklæring.

Kos deg i Bergen. [:)]

Det er ingen problem! Kos deg hos venninna di i Norges fineste by (ikke inhabil i det heeele tatt[:D]) , forhåpentligvis med lillegull i magen[;)]

Twinanne:   hehe...må nåkk le litt...var bare min svigermor som ble bekymra og da satte hun tankene i sving hos meg...[:)]

Dunn:   hihi[:D] ja det hadde jo egenglig tatt seg ut om du ikke kom deg hjem..[:D]
takk, ja jeg skal storkose meg og reise dit med go samvittighet...hihi[:D]

Nesing:   så bra,veldig betryggende å høre[;)] hihi[:)] ja da er det bare å satse på at jeg blir gravid da...hihi[:)][:)]

Snopeguri: hihi[:)] fin by ja,har selv bodd i Bergen og savner egentlig Bergen by...hihi[:)] mye finere enn Trondheim...haha[:D]

ElinR: ja nå når jeg har fått sååå mange fine svar,så skal jeg gjøre som dere...fly likevel..hihi[:)] og forhåpentligvis så blir det m en spire i magen til oss begge...hihi[:)]

Forresten jenter...bra at jeg kan reise da,for jeg har ikke avbestillingsforsikring...så det hadde vært litt surt viss jeg ikke kunne dratt når jeg er blakk og spart penger til turen...hihi[:)]
nå ble jeg glad[:)]

He he det hadde tatt seg ut om flybilleten gikk rett i vasken.[:D]

ja sant...[:D] jeg ble noen kg lettere nå ja..hehe[:D]

Back
Topp