Hmm.. Noen som merker noe?

Froya88

Forumet er livet
Hvor tidlig merker man om man er gravid uten test og slikt? Det er jo helt klart forskjellig fra peson til person,men hva med dere? Har noen av dere i det hele tatt merket noe på kroppen mellom EL og IKM?
Det er sikkert et spørsmål andre også stusser over innimellom...[;)]

Hei på deg!

Da jeg var gravid visste jeg ikke noe pga at mensen var der...
Men har flere venninner som liksom på en måte skjønte at det var noe der pga
ømme pupper og stikkingeri underlivet (livmoren som strakk seg...).

Ønsker deg lykke til, Trine[;)]

Dette er visst veldig forkjellig. Har venninner som bare har VISST det selv etter mange negative tester, og som har kjent vond mage, ømme bryster, en rar fornemmelse i magen osv.

Hadde vært spennende å høre med de som ER garvide her, og hva de har kjent før de fikk positiv test. Og spennende å vite hvor tidlig de kjente noe!

M

Tusen takk,sollise! [:D]
Virker som flere lurer på det ja. [:)] Litt spennende å høre hva dere som har vært gravid eller er det,opplever det.. Det du sa om mensen der.. Ei venninne av meg ble gravid,men oppdaget det ikke før hun var 3 mnd på vei pga at hun hadde mensen som normalt...

En kan vel ha stikking i underlivet, uten å være gravid.....?? Ømme brystvorter, jeg eksploderte i raseri hær for ei lita stund siden....(jeg var aleine, plagdes med noe...!!) og ble veldig anpusten, ble svimmel og dårlig(hadde lyst til å spy et par sekunder), men det gikk over etter ei stund når jeg satte meg på huk. Hva skjer???! Har ikke opplevd det slik før!

(jeg forventer TTR denne uka en gang. IKKE KOM!!)

Back
Topp