hmm.. noe nytt

en_til_på_vei?

Elsker forumet
hehe...

altså veit dere hva jenter... jeg fikk testene i posten[:D][:D] men ja.. jeg hadde ikke så mye urin nå som jeg kunne tisse på, men hello....

det er jo to streker der, men den enne streken er jo ikke riktig vei[8D] hmm.. noe feil med den... så da er jo ikke den gokjent[:'(] en test alt som er sløst bort...

prøvde å ta bilde av den med mobilen, men kamra var ikke så bra at den fikk med noen av strekene[8D]

nå skal vi kooose oss med sjokolade pudding[:)]

noen andre som har opplevd det...?? hva nå?? håpe den er positiv, men at streken ikke viste hvor den skulle gjøre av seg:P[:)] hehe

oiii så spennende! men hva mener du at streken ikke er riktig vei???? [8D]

det vil da si en slik test som er en strek i hvert vindu var den streken som skal være der om du er gravid.. skal jo ikke være over heøe skjermen over den andre test streken[8D]

hehe....

litt vannskelig forklart.. men men.. jeg veit ikke... må nesten ta en test på morgenurin[:D]

sååååå spennende[:D][:D][:D][:D] wiiiiiiii
Lykke til med test på morgenurin[:)][:)][:)]

tuuuusen takk.. hehe...

hååååååååååååååper bare på en POSITIV test nå
sånn at jeg kan fortsett å være her inne med jentene mine

om du fikk mange tester,så skader det vel ikke å ta en til nå???[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

siden jeg ikke har fått ikm og ikke ser ut til å komme... å jeg ser svake streker på testene, men dem kommer tydeliger fram seinere....

betyr det at dem er positive og at det stemmer at jeg så streken..,, eller?? [8D] for så det på cb testen at den blei bedre å se etter den hadde liggi litt..[8D]

veit dem sier testene skal hvies... men her hives det ikke 100% ut enda nei[;)]

Kjære kjære nissemor: kan du ikke ta en test til a?????
I mine ører,så høres det ut som en positiv test.....men ta en til da vel......
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hehe.. neinei.. ble bestilt 10 tester.. så har 8 tester igjen... men jeg synes jeg kan se to streker på begge testene,, men dem er ikke rosa disse strekene.... en ting skal sies at jeg er sein på å produsere hcg..

så må nok nesten ta med morgen urin..,[8D] dette blei virkelig sløsing med testene[;)] hehe... men nå tas ikke flere før på morgen urin jenter[:)]

den rosa streken jeg snakket om skjedde vist med begge testene.. så var nok bare meg som ikke er kjent med disse testene som er bestilt[;)]

Om det er så du har tatt flere å det kommer opp synlige streker etter ei lita stund etterpå,så er du jo i samma båt som meg[:)][:)][:)]
For mine var positive[:D][:D]
De to første jeg tok...så kom den andre streken etter ca en halvtime.....vet man ikke skal gjør det da men......
Noen dager etter kom de tydelig fram med en gang[:D][:D]

oioi.. så da er jeg GRAVID

NEEEEEEEEEEEEI.. hehe.. ikke la meg tro dette for vil ikke bli skuffa. nå er jeg redd[X(]

merke tja.... chemtrue graviditetstest stav får det på lappen jeg har fått med her... har det noe å si da??[8|]

men uansett jeg fikk det jo litt slik på cb testen også d. den kom bedre fram seinere....

kan jo ikke si med sikkerhet at det samme skjer deg da snupp....men.....men....tr har jo ikke kommet....og med alle tegnene allers,så tror jeg nok vi er i samme båt[:D][:D][:D]

Gleder meg til å høre resultat av test i morgen[:D][:D][:D]
Litt mye som skjer hos meg i morgen,så litt usikker på om jeg får kommet innom å sett...men kan ikke du være så snill å sende meg svar på pm så jeg slipper å leite så grådig a??[:D][:D][:D]

det kan jeg gjøre vettu lilly28[:D]

hmm. kan ikke si det sikkert enda at jeg er gravid.. men håper det[:D] men det jeg håper er jo som regel motsatt... [8D] jaja.. hehe.. vi får se da vettu hva dem andre testene sier[;)]

Back
Topp