hmm, lurer litt på en sak..

dumidalia

Gift med forumet
jeg har fått innkalling til undersøkelse på gynpol, i forbindelse med ivf-behandling. er det denne undersøkelsen som er forsamtale? hadde så dårlig dekning da jeg snakket med sykehuset, men mener hun sa noe om at vi skulle snakke om tiden fremover. jeg er jo utredet og de har funnet årsaken til at vi ikke er gravide enda.
*b.m*[:D]

Ja det er forsamtalen, da vil de se hvor langt dere er kommet i utredningen, derosm ferdig med dette så blir det nok forberedelse til deres første forsøk. Det kan være at de snakker om IVF kontra inseminasjon, i dette skrivendes øyeblikk husker jeg ikke helt hva som er deres problem. Du må nok regne med en ultralyd vil jeg tro, for å sjekke størrelsen på eggestokkene. Regner med at du har tatt alle blodprøvene, dersom ikke så blir det blodprøver på dag 3 og 21 i syklusen antar jeg. Så må dere begge ta blodprøve for HIV og hepatitt. Din bedre halvdel er sikkert ferdig med den første sædprøven, kan være at de tar en til. Så blir det vel noen spørsmål tenker jeg av diverse sort.

Back
Topp