Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg synes det er kult med navn som ikke alle andre har......nå har vi valgt ett "vanlig" navn og ett uvanelig navn til første jente så hun heter Linnea Cheyenne.....nr 2 fra vel litt mer normalt navn Alva Celine...
Tage er kjempefint navn!! Loke har eg litt dårlige assosiasjoner til (han var kjent som den slemme).
Alve og Taral er litt spesielle, men spesielle navn er absolutt nødvendig i dag. Hva med Tarjei?
Alve synes jeg var litt feiminint, men Tage er skikkelig flott. Så noen som nevnte Tallak, det synes jeg også er fint, men det minner meg litt for mye om Berlinerpoplene til Anne B. Ragde.. hihihi... Moro med navn som skiller seg ut i allefall! Her skal lillebror hete Vilmer, og det er det ifølge SSB bare 25 stk i Norge som heter :)
Jo, tarjei er også på lista [;)] men har et vennepar der gutten heiter tarjei, så skal prøve å styre unna det...
Tage syns eg er flott, ja! Litt dumt at mamma bare lo da eg nevnte det... [:o] Tror ikkje ho skjønnte at vi var seriøse, men ho likte i alle fakk ikkje navnet [:o]
Samboer syns også Alve er litt feminint! Han meiner det må vera litt trykk i guttenavn...Så han liker derfor Loke, men liker også Tage [:D]
Tuva (snart storesøster) og Tage eller Tuva og Loke..... Hmm....