Hehe i know, tenke på det no av alle tider...meeeen hvertfall satt å tenkte på unnfangelsen for den veit eg. Me gifta oss 21 mai 2011. Eg fekk mensen dagen FØR!!!! So bryllupsnatten blei "utsatt" så veka etter på den fredag 27 mai tok me bryllupsnatto vår (veldig romantisk hihi) eg håpte faktisk at eg då skulle bli gravid:-) so den 17 juni var eg på IDOL og 18-19 juni tok eg clareblue test og den var positiv og viste då 3+ veke på vei...eg kjente jo og veldig tidlig liv (uke 9 i følge ul termin som eg ikkje får til å stemme) ul termin seier 29 februar, mens min termin frå unnfangelsen er 19 februar... 10 dagar forskjell...:-/ må og sei me ikkje hadde meir sex på fleire veker etter på, si eg hadde kraftig UVI. Pga nyresteinene. so unnfangelsen e jo eg sikker på. Eg ligge å gruble meg ihjel her... Får bra med oppfølging i svangerskapet pga første man var so liten og eg manglet ei vene i navlestrengen. Blei satt i gong 11 dagar før termin med han. Dette blei no litt langt og sikkert litt rotete... Men dumt viss eg skulle gå overtid. Då den blir forlenga. Eg skal ta det opp me Jormor når eg skal til ho den 8 feb og så ta det opp med Kk når eg skal på kontrollen min den 14:-) så UL og det har eg jo før begge terminene... Men ka syns dåke?? Rart? Viss dåke forsto det eg har skrevet her hehe...