Hmm.. Litt hjelp søkes!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Magen min har vært HELT på bærtur idag.. Har sikkert vært på do 100 ganger på den lille tida jeg har vært våken.. Men iste når jeg satt der å pressa for harde livet så begynte det plutselig å renne noe!! Ikke måtte jeg tisse å jeg klarte ikke å holde det igjen heller.. Kan det ha vært vannet som gikk? Det var ganske mye føltes det som, (og hørtes forsåvidt) men ikke så mye at det isåfall vil være tomt der oppi nå (tror jeg da, man har jo ganske mye vann så) så visst det da var vannet, vil det ikke renne litt og litt nå? Eller? Fryktelig flaut å få mannen hjem fra jobb og dra bort på føden visst det bare var tiss altså!

Hehe, det høres ut som at vannet har gått sånn du forklarer det! På noen kommer det mye med en gang og på andre bare "lekker" det litt...

Hvis det var vannet så vil det renne litt og litt hele tiden[:D] Da satser vi på at det var vannet som gikk[:D] Kom deg avgårde til føden du...... He he

Høres ut som vannet gikk, ja!!!!

Lykke til...[;)]

johoooo!! Nå skjer det noe vet du Lindaen!!!

Lykke til - neste stopp:føden!

Ta på deg et bind, hvis du lekker litt hele tiden kan det være vannet ja.. [;)] En annen måte er jo å lukte på det da? (Jada, ekkelt men du vet sånn ca åssen tiss lukter ikke sant?) [:D] Lykke til Lindaen!

Hmm.. Må vel ringe de da.. Ekkel følelse hvertfall! Når du nettopp har tissa åsså kommer det masse mer fra ingen plass liksom.. [8D] Skumle greier.. Skal ringe føden når jeg får tak i samboern.. Har tatt på bind ja.. Om det lekker noe mer så MÅ det jo være vannet.. Spennende.. [:D]

HAHA! Det hadde tatt seg ut.. Blodnese på føden liksom! Må sikkert drite igjen snart, da blir det nå press hvertfall.. *kremt*

Tror du skal ringe føden jeg:) lykke til:)

Helt sikkert vannet som gikk. Kom deg på føden. Få ut lille gullet ditt nå. Du har ventet lenge nå... [:)]
Lykke til hvis du drar og det er fødsel på gang.

Masse lykke til Lindaen! Nå kommer nok bebisen din om ikke ALT for lenge! [:D]

[:)]Får håpe det endelig er din tur nå! Jeg er så spent på dine vegne,logger meg på hver morgen for å se om du har fått...Det er din tur nå![:D]

Vel.. Om det er vann eller ikke er ikke godt å si egentlig.. Men vi måtte bare innfinne oss i en tur på føden.. Synes egntlig at bindet er helt tørt jeg, bare litt slim og biiiiittelitt blod.. Aner ikke hvor det kommer fra, men tror ikke det kommer fra kosehullet.. Samboern er hjemme 1700 så da drar vi.. *sukk* Tror ikke egentlig at det er noe menmen..

Da jeg skulle føde Adrian tok jordmora vannet, men det rant ikke ut så veldig mye. Jeg stod oppe nesten helt til pressriene begynte, men det rant ingenting vann da. Var helt tørr på beina så det trenger ikke å renne hele tida selv om vannet er gått.

Det går an å lukte på det som kommer ut. Fostervann skal visst ha en slags ren, klorinaktig lukt....

Jordmora mi har sagt at hodet til baby'n kan stenge for at det ikke kommer så mye fostervann ut også. så hvis det stemmer så trenger du jo ikke lekke så mye mer før fødselen er igang da!!

Vil nå bare ønske deg masse lykke til! håper du får holde baby'n din snart!!!!
GOD TUR!!! Gleder meg til oppdatert melding!!

ååå,håper det var vannet så kanskje du endelig får nurket ditt i armene dine snart[:)]Håper jammen det er din tur nå Lindaen[:)]Dette blir spennende,ønsker lykke til på føden og hva som enn skjer[:)]

Håper det var vannet ditt som begynte å renne!Sender deg masse fødestøv.Lykke til!!![:D]

vil bare ønske deg lykke til..håper du i løpet av kvelden har lille gullet i armene.....

Ojojoj....så spennende da!!! masse lykke til!!! [:D][:D]

Back
Topp