hmm. litt hjelp mottas med TAKK

søta mi

Elsker forumet
tenkte jeg skulle slutte litt etter litt med pupp om natta nå.. men hvordan ska jeg gå fram?? noen som kan dele sin erfaring med meg???
 
har hørt at noen gir vann om natten, for de trenger det jo ikke etter at de er 6 mnd. 
 
Trenger han puppen for å sovne igjen om natten? Dvs sovner med puppen i munnen?
I såfall kan Elizabeth Pantley sin flotte bok som heter "The no-cry sleep solution", være til hjelp. Der står det endel tips om hvordan man gradvis kan kutte ned ammingen, uten gråt og fortvilelse. [:)]
 
Vi prøvde dette en periode hvor han diet hver time gjennom natten. For det ble litt for tungt følte jeg. Hadde veldig hell med denne måten Pantley beskriver. Ammer ennå på natten men ikke på langt nær så ofte som før. Vi samsover så jeg føler ikke det er for slitsomt å nattamme, derfor har jeg ikke forsøkt å kutte nattammingen helt ut. 
 
Pantley skriver også endel generelt om barn og søvn, og gir tips og råd. Boken er på engelsk, men er veldig lettlest. [:)] 
 
Her lot vi pappa ta over når minsten sutret etter pupp om natten.
Jeg la meg på et annet rom, med propper i ørene![:D]
Gutten var sint et par netter, fordi det bare var pappa som kom med en
kopp vann!Våknet ikke tredje natta, og sov rundt siden.
Han var vel 7-8 mnd, da.... Hadde sluttet å spise stort, skulle
bare ha litt "puppekos"
Lykke til![:D]
 
 
takk jenter.. nallepooh: vi samsover vi også..men det er netter der ho bare henger på puppen, istedenfor for smokken.. [:D][:D] og det blir litt slitsomt da.. hihi.. også er det kvelder ho kan våkne hver time og ikke sovner uten puppen.... men takk.. kan jeg kjøpe den boka på libris eller notabene??
 
Du kan bestille "The non-cry solution" av Elizabeth Pantley på bokkilden.no,den kom i løpet av ei uke til meg. Kjempefin bok!!
 
Tusen takk.. Tror jeg skal gjøre det da.... [:D][:D][:)][:)]
 
Jepp, som malena sier så har de den på bokkilden. [:)] 
 
Back
Topp