Hmm. Litt bekymra!?

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Har i hele dag vært litt... Vanskelig å finne riktige ord! Litt støl? Øm? Nede i magen. Kjente det da jeg gikk tur og her jeg har sittet å lest hele dagen. det er ikke vondt, mer litt sånn ubehagelig. Når eg ligge kjenne eg ingenting.
Burde bekymre meg? Ikke vondt. Ikke blod. Ikke farge på utflod. Eksamensnervene som tar meg? Sittet for mye å lest? Kan ikke huske dette fra sist jeg var gravid men så er nå det 4 år siden og da..

Jeg er også støl og øm! Var det sist også! :)

Godt å høre Liol. Men dette er ikke varig hele tiden liksom, napper liksom til av og til :/ Ikke knip men små.. Ja, forferdelig vanskelig å forklare. Men klart. Det vokser jo mye der inne. Stor muskel. Klart det kjennes. Er nok bare eksamen som plager meg håper jeg.

Håper det!
Og jeg tror det også altså! Hvor langt er du på vei?
Ikke øm/vond hele tiden jeg heller.
Håpet det er helt ufarlig!! :)

6 uker imorgen. :) Har googla endel nå, det er vist helt normalt. Ligger å leter etter feil jeg nå, istedenfor å lese. Hehe

Du beskrev akkurat slik magen min føles nå :)
Det er nok bare det at mye som strekker på seg nå når babyen skal få plass ;)

Den rivinga og stølheten kjente eg og på sist eg er gravid. Men å ha hørt at det har noe med noen bånd som tøyer seg/forandrer seg i forbindelse med livmoren og at den skal vokse (men ikketa det for god fisk, bare noe eg har hørt ;) )

Den rivinga og stølheten kjente eg og på sist eg er gravid. Men å ha hørt at det har noe med noen bånd som tøyer seg/forandrer seg i forbindelse med livmoren og at den skal vokse (men ikketa det for god fisk, bare noe eg har hørt ;) )
Ja det veit jeg, river og rusker når jeg reiser meg fort eller ler :p Men dette er noe annet. En mildere form. Men har beroliget meg med at det er helt normalt nå som alt vokser sånn. :)

Ja det veit jeg, river og rusker når jeg reiser meg fort eller ler :p Men dette er noe annet. En mildere form. Men har beroliget meg med at det er helt normalt nå som alt vokser sånn. :)

Ja, virker som det er flere som kjenner på det :) Så det er nok helt normalt. Så lenge det ikke er blødning eller magesmerter, hadde eg ikke bekymra meg noe særlig. Men vet selv at det er lett for å kjenne og lure og begkymre seg... Er visst en del av det å være gravid :p hihi..

Ja. Skjønner jo ikke hvorfor jeg gidder poste tråder om sånt her. Hehe for det gjør det som oftest bare verre og det er sjelden grunn til bekymring! Husker fra sist graviditet, var bekymra heeeeele veien. Støtt til legen for alt :p skal prøve å være roligere denne gangen men er jo alt igang :p gleder meg til eksamene er forbi!

Huff ja jeg har bekymra meg jeg også.
Alle endringer "kan" jo være farlige....
Men jeg må si til meg selv at så lenge jeg ikke blør, og har vondt. Så er det ok :)
Her stikker det også når jeg reiser meg fort. men denne stølheten du nevner er der hele tiden.
Føles nesten som om magen er blitt mye større bare den siste uka, klarer liksom ikke holde den inne ehlt lenger hihi :p

Ja. Skjønner jo ikke hvorfor jeg gidder poste tråder om sånt her. Hehe for det gjør det som oftest bare verre og det er sjelden grunn til bekymring! Husker fra sist graviditet, var bekymra heeeeele veien. Støtt til legen for alt :p skal prøve å være roligere denne gangen men er jo alt igang :p gleder meg til eksamene er forbi!
Hihi.
Jeg er hysterisk denne gangen i forhold til de andre graviditetene :happy3

Huff ja jeg har bekymra meg jeg også.
Alle endringer "kan" jo være farlige....
Men jeg må si til meg selv at så lenge jeg ikke blør, og har vondt. Så er det ok :)
Her stikker det også når jeg reiser meg fort. men denne stølheten du nevner er der hele tiden.
Føles nesten som om magen er blitt mye større bare den siste uka, klarer liksom ikke holde den inne ehlt lenger hihi :p
Ja! Det er det verste! Er så oppblåst at jeg gjemmer meg i STORE klær eller behagelige pensumklær som jeg kaller det :p Godt jeg skal til legen torsdag :)

Hvis jeg har sittet lenge, eller reiser meg opp fra liggende kjenner jeg det stikker skikkelig i livmora. Men det er bare at det vokser og hadde det slik forrige gang også :)

Jeg må bare få signere denne her! For akkurat sånn er jeg også! Hi hi! :-)
Jeg flyr ikke til legen støtt, men har nok en tendens til å bekymre meg unødvendig.
Skulle tro man var forberedet på alt med nr. to, men det er man jo ikke! Det er som å begynner på nytt! :-)
Vi får støtte hverandre, så vi klarer å nyte graviditeten! :-)
Jeg er veldig positiv igjen, og sambo må le over humørforandringene mine. Jeg må jo egentlig det selv også! :-)

Men, det er nok livmoren din som strekker seg ja! :-)

Back
Topp