Hmm.. Ke skjer??

4kløver

Elsker forumet
Kroppen min e merkelig for tiden... Ha sånn tynn melkelignande utflod ofta, ganske plagsomt.

Og merkeligast av alt, klødde på puppen (nippelen) i går, og såg plutslig at da kom nåke blankt ut..[:-] litt "seig/ tjukk" konsistens.. Måtte jo klemma litt på andre puppen for å sjekka, og der kom det ut samme greiene.

Nåken andre?????

ORIGINAL: Milla24

Virker som melken er kommet ja[:D]

Hæh??! Blank?

Det er melk jo! Jeg syns det er morsomt. Sambo syns det er litt ekkelt[:D] hehe!

JAVEL??[;)]

Hmm.. trudde ikkje sånt kom so tidligt! Jaja, nice to know! Men da kjemme ikkje ut nåke viss ikkje eg klemme. Håpa no eg sleppe begynna m ammeinnlegg og sånt..!

ORIGINAL: hjertebarn

jeg har også hatt melk lenge.tror siden uke 16, jeg.

Okei![:)] Kan jo henda eg ha hatt ei stund uten at eg ha merka da... hadde berre ikkje forventa da so tidligt![;)]

har også fått det, er helt normalt...råmelk som du ble fortalt...kom tidlig på meg og i uke 16 ca[:)] bare å glede seg til det kommer mer hihi og når melkesprengen kommer ![:D]

ORIGINAL: kreps83

har også fått det, er helt normalt...råmelk som du ble fortalt...kom tidlig på meg og i uke 16 ca[:)] bare å glede seg til det kommer mer hihi og når melkesprengen kommer ![:D]

Hehe.. ja klara no å venta med melkesprengen..[;)] bli eit styr!

Back
Topp