hmm.. jaja.. :-P

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Skiftet nettopp på Lucas etter å ha matet han, så la jeg han i vuggen hans for en liten dupp.. tror du ikke etter 5 min ligger det en gutt å  "braker i buksa" og ler og koser seg med røøøøøøøøøøøøøøøøø nå???? jaja, skifter vi igjen hehe [:)][;)][:D]

Hihi! Nettopp skiftet to bæsjebleier her på 5 minutter også... Like glad hver gang for at hun ikke bæsjer MENS jeg skifter på henne. Hun gjorde det noen ganger da hun bare var noen uker gammel, og det ble alltid veldig mye klin...[:'(][:-]

Hehe! Herlig! [:D] Her har hun ikke bærsjet på over en uke, så jeg håper på en bæsjebleie snart.... Men håper den kommer når jeg er hjemme, for den kommer til å bli enorm! [:'(]

ORIGINAL: elink

Hihi! Nettopp skiftet to bæsjebleier her på 5 minutter også... Like glad hver gang for at hun ikke bæsjer MENS jeg skifter på henne. Hun gjorde det noen ganger da hun bare var noen uker gammel, og det ble alltid veldig mye klin...[:'(][:-]

Hhaha, ja er det jeg tenker også, men har lært at det kommer ofte i to økter her da :-P så fra første press gir jeg han 10 min før jeg skifter.. mormoren og pappan lærte "the hard way" hehe..

ORIGINAL: Prillemor

Hehe! Herlig! [:D] Her har hun ikke bærsjet på over en uke, så jeg håper på en bæsjebleie snart.... Men håper den kommer når jeg er hjemme, for den kommer til å bli enorm! [:'(]

Jeg fatter rett og slett ikke at det er mulig, hver morgen bæsjer han en bleie full og ofte oppover ryggen, så er det ca 4-5 bleier etter det og innimellom om natta med bæsj.. [8D][8D][8D]

Men vet jo om flere barn som bare bæsjer hver 14 dag, det må jo være himmelsk [:D][:D]

Back
Topp