Hmm jaja, da var de gode nettene over tydeligvis

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Natt til igår begynte Sander plutselig igjen med å ville ha mat hver 3.time på natta, noe han ikke har gjort siden vi starta med velling i jula.. Hurra[8D]

Inatt ble han lagt 21, våkna 01 og var våken hver time fram til 04 hvor han ville ha mat, og ville ikke sove igjen før 05:30 og så opp igjen 07.. Uuuh, for en deeiiiilig natt....[8D]

Trøtt idag, ehm ja, veldig!!![8D]

Men kan det hende nå at vellinga ikke metter på samme måte som før??

Ja, skal se ann et par netter til, for lurer på om han kanskje trenger litt mer..

Har ikke gitt han mye grøt enda, han har smakt to ganger, den ene gangen i dag og han sluker det jo og virker som det går greit..

Men får se, merkelig at han plutselig har snudd sånn.. Men, er vel litt sånn det er med disse små barna.. hehe[;)]

noen netter er bare sånn .. forgje natta så var det på klokka hver 3. time i natt var det mat 19 og i seng 19.30 og så sov han faktisk til 03.30 !! ny rekord her [:)] det går i rykk og napp.. når man tror man er inne i en rutine så er det påan igjen ..

vi har rett og slett super sultne barn[8D]
min henger i puppen hele natten. døgn åpen buffe[8D]

Haha ja, kjenner jeg ikke er vant til den der hver 3.time og se at klokka bare er 01 et eller annet.. haha[8D] Bortskjemt blitt?? ehm jaaaaa[8D] 

Men men, man får heller være litt trøtt.. Er litt usikker på å starte med grøt allerede som kveldsmåltid siden han bare har smakt to ganger.. I tillegg er det jo ikke sikkert at han sover bedre av den grunn, så vi får heller se hva som skjer..[:)]

ORIGINAL: *Nikki*

vi har rett og slett super sultne barn[8D]
min henger i puppen hele natten. døgn åpen buffe[8D]

samme her[8D]

Skjønner at dette er tråki nåre du er vant med noe annet.
Kan du ikke begynne med grøt, han er jo over 4 måneder nå.

ORIGINAL: Kanutten80

Skjønner at dette er tråki nåre du er vant med noe annet.
Kan du ikke begynne med grøt, han er jo over 4 måneder nå.

Jo, tenkte å begynne men ikke rett på kveldsmåltidet om du skjønner?? Siden han ikke er helt vant til det enda.. Eller er det teit??[8D]

Natta idag var mye bedre igjen, da våkna han tre ganger bare for smokken.. Ble lagt 20:15 og fikk mat 07[8D] Så var vel bare et par dager han ville lure oss litt.. haha[8D]

Back
Topp