Hmm..ja da har jeg hørt det også..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er hjemme med småen idag,så fikk jeg en kommentar..

"Du er heldig du som bare kan sitte hjemme å glo i hele dag"....

[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

hå hå hå!Da hadde jeg sagt,vil du ha han idag?Så kanndu virkelig kjenne på kroppen hvordan det er å "sitte hjemme og glo"[8D][:D]

[:D][:D][:D][:D]Jada, klart du kan det når du har en syk unge[:-]

Hahah, ja den har jeg også fått høre noen ganger! "Du er så heldig som kan være hjemme og slipper å jobbe!"

Vet du hva, hardere jobber enn å være mamma har jeg aldri hatt, og vi kan heller ikke bare "gå hjem" klokka 4 og bare ta livet med ro hele ettermiddagen.. Nei vi må lage middag til oss selv og barna, gjerne leke med barna, ta hele leggerutinen (som ikke alltid er bare-bare), og for oss som er så heldige at barna sover om kveldene, vi må rydde og vaske og gjøre alt slikt som vi ikke får gjort mens barna henger i beina på oss. Samtidig som noen av oss gjerne må opp om nettene å gi mat i tillegg.

Syns du bare skal svare: "Og jeg syns du er så heldig som er ferdig på jobb klokken fire, og kan gjøre akkurat som du vil frem til klokken åtte neste dag!"

ORIGINAL: Englemafian

Jaha, de kan da ikke ha oppfostret barn de som kom med den kommentaren[8|]

Traff spikeren på hodet der ja..[:)]

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: [K]

Jeg er hjemme med småen idag,så fikk jeg en kommentar..

"Du er heldig du som bare kan sitte hjemme å glo i hele dag"....

[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

[>:][8|]   kommer fra folk som ikke har barn da???

Heheh ja det kan du banne på..

ORIGINAL: Bleiemos

Hahah, ja den har jeg også fått høre noen ganger! "Du er så heldig som kan være hjemme og slipper å jobbe!"

Vet du hva, hardere jobber enn å være mamma har jeg aldri hatt, og vi kan heller ikke bare "gå hjem" klokka 4 og bare ta livet med ro hele ettermiddagen.. Nei vi må lage middag til oss selv og barna, gjerne leke med barna, ta hele leggerutinen (som ikke alltid er bare-bare), og for oss som er så heldige at barna sover om kveldene, vi må rydde og vaske og gjøre alt slikt som vi ikke får gjort mens barna henger i beina på oss. Samtidig som noen av oss gjerne må opp om nettene å gi mat i tillegg.

Syns du bare skal svare: "Og jeg syns du er så heldig som er ferdig på jobb klokken fire, og kan gjøre akkurat som du vil frem til klokken åtte neste dag!"

Hahah ja ,skulle jo faktisk bare sagt det,haha[:)][:)]

Min mann gleder seg til å kose seg hjemme alene i helgen med våre 2 små på 1 og 2,5 år... Skal nevnes at det er første gang han har de alene[:D][:D][:D]. Han er nok utslitt av å "glo på veggen" når jeg kommer hjem[;)]

ORIGINAL: Trikken

Min mann gleder seg til å kose seg hjemme alene i helgen med våre 2 små på 1 og 2,5 år... Skal nevnes at det er første gang han har de alene[:D][:D][:D]. Han er nok utslitt av å "glo på veggen" når jeg kommer hjem[;)]

Hahahahha ja han ber deg nok komme hjem allerede etter 1 time skal jeg si deg[:D][:D][:D]

Hehehe ja...sier jegogså..
Sitter liksom kun å glor hele dagen jeg når jeg er hjemme med barnet..
Tror ikke det erså mange der ute uten barn som vet helt hva det vil si å være mamma...men det erjo forståelig også da...

ORIGINAL: Englemafian

Jaha, de kan da ikke ha oppfostret barn de som kom med den kommentaren[8|]

Tenkte jeg å...
det er det dummeste jeg har hørt!!!!

tror h*n trekker den kommentaren tilbake når h*n selv får barn![8D]

haha, det vil jeg gjerne høre hvordan gikk hihi
om han har kjedet seg eller om han har mye energi til overs hihi

Den har jeg også fått slengt i tryne, blei så forbanna at jeg spurte vedkommende om hun ønsket og låne ungen en dag slik at hun fikk se hvordan det var. Da blei tonene en annen gitt [>:]

Men vi er jo heldige da, som kan være hjemme og ta oss av herlige små unger i ett år og få betalt for det.
Syns ikke folk som kan sitte hjemme å glo er så heldige egentligt, kjedelig i lengden (det er det ikke med unger)

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: [K]

Hahahahha ja han ber deg nok komme hjem allerede etter 1 time skal jeg si deg[:D][:D][:D]

hehe, viss han holder ut såå lenge da, ringer gjerne før du har kjørt ut av garasjen...

ORIGINAL: Bleiemos

dette må jo strengt tatt mødre/foreldre som jobber gjøre også [;)]

Men ja, jeg er enig i at det er slitsomt å gå hjemme med barn. Det er slett ikke å sitte å glo i veggen hele dagen [:D]
Kom nok fra en som ikke har greie på barneoppdragelse..
og kanskje som en lite gjennomtenkt kommentar fra en som helst ikke ville på jobb selv!?

Back
Topp