Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fått innkalling til ultralyd i begynnelsen av mai, er det vanlig med to ultralyder?? Jeg trodde det var bare den i ca uke 18 som var vanlig... Jeg har ikke fått noe beskjed om at jeg skulle vært på noe mer... Blir litt småstressa kjenner jeg.
Sniker litt noen sykehus/steder har to ultralyder som standard. Nå vet jeg ikke hvor du skal føde da men hvis ingen har sagt noen grunn og det ikke står noen spes grunn er det sikkert bare rutine
Aldri hørt om det før men mulig det er som nevt hakket over her at det er vanlig prosedyre enkelte steder.
Skal selv på to UL'er på sykehus men det er pga. oppfølging av morkakeplasseringen...
Du kan jo alltids ringe til sykehuset og spørre de rett ut da. Da slipper du å gå å tenke på det.
Jeg prøvde å ringe, men det var nok for seint på ettermiddagen. Ringer nok opp igjen i morgen tenker jeg. Jeg er i ca uke 32/33 da, så kanskje det er rutine... Satser på det