Hmm - hvordan kan dette stemme?

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
Var på ul tidligere i dag (pga mistanke om en hovedpulsåre som muligens var større enn normalt, var heldigvis ok da), og i samme slengen spurte jeg om han kunne sjekke om det var liv i magen.

Det var det, så bare 1(selv om magefølelsen sier tvillinger[8|]) men etterpå slo han opp i boka si og kommenterte at "tror du bare er 6 +2 gravid" og da sier jeg at iflg mine beregninger er jeg 8uker i morgen[&:]

Jeg testet positivt 29.april, siste mens 30.mars = 8uker i morgen.

Om jeg er 6+2, så vil jo det si at jeg var 2 uker da jeg testet? Er det mulig å teste positivt så tidlig da? Får ikke dette til å stemme jeg....

det hørtes veeeeeeeeeldig tidlig ut spør du meg..å teste pos når du kun er 2uker

så fostersekk/pose med et sprell levende vesen[:D]

men vakke store knøttet - var utvendig ul så ikke så lett å se (var jo egentlig ikke der for å sjekke lille spira)

ok, for da stemmer det jo evt med min egen "beregning" - men litt rart at han ikke sa det når jeg sa jeg mente jeg var 8uker?

Ikke at jeg har så veldig peiling, men ultralydtermin blir jo satt ut ifra størrelse på foster, så kan jo hende at fosteret ditt bare er liten av vekst?

Kanskje eggløsningen din har skjedd ved et senere tidspunkt, men jeg vet ikke noe om du vanligvis pleier å ha en stabil syklus da..

Bare spekulasjoner[;)]

Man kan teste positivt allerede 1 dag etter mensen uteblir,de måler babyen samt rundt hode for å finne en ''termin dato'' ut i fra dette. Så ja alt er mulig!

men han målte størrelsen på fostersekken og ikke hvor lang spira var - men tror når jeg tenker etter at han sa at fosteret var 6 +2 og da stemmer det ca med egen beregning.

en ting jeg vet heeelt sikkert er at bekfruktninga må ha skjedde i/rett etter påska[;)][:D] og derfor stusset jeg om han satt meg tilbake 2uker... for da er det iallfall ikke sex som er årsaken til spira i magen[:D][:D][:D][:D] da MÅ det være noe jeg har spist (hahaha)

Back
Topp