Hmm, hva tenker dere?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Jeg har ei jente på 2 år og 4 mnd som ikke kan gå.
Tror det hvertfall ikke hun går før etter sommeren.
Jeg tror også hun kommer til å bruke bleie en GOD stund til.
Jeg bruker stellebord på henne nå, men hun er stor og har ikke gode plassen der. Ligger hun med beina ut kommer hode heeelt inni kanten.
Jeg har noen som kansjke vil kjøpe stellebordet vårt.
Ville dere solgt det og skiftet på jenta på gulvet fremover, eller bevart stellebordet???

Hadde nok beholdt stellebordet til dere føler at dere ikke har noen nytte av det.. Er slitsomt å skifte på gulvet..

Jenta mi er 2 år og 3 mnd straks, og jeg sitter på en krakk og har henne på fanget når jeg skifter på henne. Stellebordet hev jeg ut for snart et år siden :)

Jeg ville helt klart beholdt stellebordet. Ikke godt å stelle på gulvet mht ryggen.

Men det nytter jo ikke å stelle på stellebordet når hun så og si er alt for lang
`?!

her har vi kun stelt gutten vår på gulvet siden han ble ca.9mnd. følte det var tryggere for da unngikk vi at han kunne falle ned. 

å stelle på gulvet går strålende (så lenge du ikke har dårlig rygg da!)

Jeg ville definnetivt ha solgt stellebordet.. Solgte mitt veldig fort.. og kjøpte en sånn stellematte til ha over badekaret.. og etter det så kjøpte jeg en stellematte jeg bare la på gulvet.. synes den har vært best å bruke av alle 3:)

Det går helt fint å stelle på gulvet da. Vi har gjort det siden minstemann var et halvt år eller noe sånn. Har liten plass på badet da, så med stellebordet fremme tok det opp mesteparten av gulvplassen.
Akkurat nå er det et slit å stelle på gulvet (men det er pga rygg og bekken), og vi henter det nok frem igjen når babyen er født. Men så snart kroppen min er i form igjen, så blir det nok å stelle på gulvet. Er jo tross alt ikke så altfor mange gangene hver dag.

Nå kan jeg bare snakke for meg (har aldri hatt stellebord), men jeg hade garantert solgt stellebordet..emoticon

Bouncing buttplug skrev:
Nå kan jeg bare snakke for meg (har aldri hatt stellebord), men jeg hade garantert solgt stellebordet..emoticon

Sign! Eller, vi hadde stellebord de første 3mnd eller noe sånt...
Går helt supert å stelle på gulvet! En sånn stor stellematte er knall:
http://img2.baby-markt.de/out/pictures/1/a008828_001.jpg

Vi bruker bare stellematte på gulvet bå, SÅ mye bedre enn å stelle på stellebord når de blir såpass store! Hadde nok solgt det ja! 

aldri kjøpt stellebord til mine. skiftet og stelt de på senga mi. eller som de andre sier her, en gulvmatte som du kan ha på gulvet er super også! selg stellebordet

2åringen vår blir skiftet på på gulvet eller stående hvis det bare er tissebleieskift. Veldig greit å bare ha en stellematte på gulvet!:)

Jeg hadde beholdt stellebordet. Orker ikke å sitte på kne når jeg skifter på snuppelupp. Får vondt i både bein og rygg!

Vi bruker vaskemaskina som stellebord, og den er egentlig for liten. Hun får akkurat overkroppen inn på, og rumpa. Så vi må holde henne fast så hun ikke sklir ned, men LIKEVEL er det hundre ganger bedre enn å ligge på gulvet og skifte.

Men så klart - nå ligger jenta vår stort sett i ro når vi skifter, hadde hun vært en urolig mark hadde vi nok vurdert ting annerledes.

Jeg bruker stellebordet ennå, men nå skal vi ha ny baby så da skal jeg jo bruke det videre til den babyen...
Men jeg skifter både på gulvet og mest stelleborde om kvelden...
Du burde gjøre de som er best for deg ;)

vår gutt er 10 mnd og det er to mnd siden vi slutta med stellebord. vi steller bare på matte på gulvet:) har forsåvidt aldri hatt stellebord da, har lagt den matta mellom vaskene på det store bademøbelet vårt! genialt. det funka bra som stellebord:)

Toggolino skrev:
Bouncing buttplug skrev:

Sign! Eller, vi hadde stellebord de første 3mnd eller noe sånt...
Går helt supert å stelle på gulvet! En sånn stor stellematte er knall:
http://img2.baby-markt.de/out/pictures/1/a008828_001.jpg

Er denne mye større en slike vanlige?
Jeg har sett to str på stellematte og jeg har sden lengste

Back
Topp