hmm, hva skal jeg tro nå da???

*Bertemor*

Forelsket i forumet
OKI. Nå er jeg skikkwelig forvirret her. Som mange av dere vet så tok jeg jo en test på søndags som viste en svak strek, men jeg så den. Jeg var hos legen i dag hvos de testet med en urinpræve fra meg, men den viste negativ!!! Hva skal jeg tro nå da? Legen syntes jeg burde ta en blodprøve for å få et helt sikkert svar. Men dette skal jeg ikke før til torsdag og får da svar over helga igjen. Uff det virker jo da som en evighet.
Kanksje jeg og kjærsten har tatt gledene på forskudd da.. Er skikkelig forvirret nå.
Hva tror dere? Er det noen andre som har vært borti noe lignene før?
Håper noen vil svare meg da!

Klemmer

Vanskelig å si,du kan ha vært gravid også kan egget ha gått til grunne og mensen kommer etter hvert,eller du kan være gravid og at din test er mer følsom enn legen sin.Må bare vente å se om mensen kommer,hvis ikke må du jo bare ta en ny test.Synes personlig at clear blue er best.Lykke til.

Det sies jo at en test ikke kan vise positivt dersom du ikke er gravid. Når på dagen tok du testene da? Hvis du tok din test om morgenen, og hos legen senere på dagen, kan jo det være forklaringen.

den testen jeg tok her hjemme var en test fra apokteket, vet ikke hvilket merke det var,for det stod bare "apotekets" og denne tok jeg ca kl åtte søndag kveld. Den testen som ble tatt hos legen var da med en urinprøve som jeg tok på morgningen i dag, og var hos legen ca en time etter. Jeg vet ikke om det kanskje kan ha noe å si jeg. Uff, er hvertfall skikkelig forvirret og aner ikke hva jeg skal tro. For den jeg tok på søndag kan jo ikke ha vært negativ når det var en strek der... Hmm, merkelig altså.
Eller hva sier dere jenter?

Klemmer

Back
Topp