Hmm, hva gjør jeg?

Mith

Gift med forumet
Lille gutt vil aldri ha MME lenger, enste er at han har spist det på natta bare en stund nå, å da har han jo fått i seg det, men nå har han sluttet å spise på natta...
så nå får han jo ikke MME i hele tatt... er det så bra da?[:-]
Han drikker rikelig med vann og sånn så er ikke det at jeg bekymrer meg for væske, men er det ikke sånn at MME er lissom litt viktig?[:-] hmm... what to do!
Endelig klart å avvende matinga på nattan, så kom jeg brått til å tenke på dette nå[:-]

Måltidene hannes er sånn:

Frokost: grøt
Lunsj: grøt
Middag: middags glass
mellom måltid før kvelden: yoghurt kansje jeg får i han en flaske... hender
Kvelds: Grøt igjen
Inni mellom får han brødskive med lever postei...

Han har blitt så sinna på den melka[X(]
Å jeg har fått beskjed om på helsestasjonen at hannå kan spise nesten alt vi gjør, men det gjør jeg ikke ennå...
han får smake på div ting en gang i mellom,
Hmm noen som vet?
han er 8 måneder den 27...

Hmm.. Har ingen gode råd og kommer med. Tror de skal ha MM og MME til de er 1 år gammal[8|] 
Men hva om du bytter ut grøten i lunch og gir han MME i stedet da ? Metter jo det også.. Prøv og prøv så går det nok til slutt [:D]  Flink han er og slutte med nattmat, lille søtingen[:)]

Sporer litt av her..Men har hørt at de ikke skal ha grøt mer enn 2 ganger til dagen..fordi det blir for mye jern og mineraler(grøten er tilsatt det).Kanskje du kan prøve med mme til lunch sammen med skive med litt leverpostei...Gi han ørsmå stkker av skiven..med "baksiden" av brødet dyppet i mme...Slik får han i seg mme og det er lettere å svelge..[:)]

ORIGINAL: citlon

Sporer litt av her..Men har hørt at de ikke skal ha grøt mer enn 2 ganger til dagen..fordi det blir for mye jern og mineraler(grøten er tilsatt det).Kanskje du kan prøve med mme til lunch sammen med skive med litt leverpostei...Gi han ørsmå stkker av skiven..med "baksiden" av brødet dyppet i mme...Slik får han i seg mme og det er lettere å svelge..[:)]

Hmm det hørtes ikke dumt ut![:)]
Det skal jeg jaggu prøve i dag![:)] tusen takk begge to for svar![:D]

Sarah vil nesten ikke ha MME i det hele tatt, får bare ca 50 ml på kvelden bare sånn for kos, og hun vil bare ikke ha! [;)] hs har sagt at så lenge hun får i seg nok væske, er det heeelt greit[:)]

Back
Topp