hmm... hun Tone Damli..

Oceania

Elsker forumet
Jeg blir litt forvirret...
Hun sier hun ønsker å være et forbilde for andre jenter... men at bildene hennes skal manipuleres til at hun skal se slankere ut enn hun er synes hun er helt greit?? synes det blir feil..
kan hun ikke være som hun er da? hun er jo FLOTT!

Jeg blir litt forvirret...
Hun sier hun ønsker å være et forbilde for andre jenter... men at bildene hennes skal manipuleres til at hun skal se slankere ut enn hun er synes hun er helt greit?? synes det blir feil..
kan hun ikke være som hun er da? hun er jo FLOTT!

Vi vet vel ikke om bildene av henne faktisk er manipulerte da? gjør vi?

Vi vet vel ikke om bildene av henne faktisk er manipulerte da? gjør vi?
nei, det vet vi vel ikke.. har ikke sjekket det videre.. så bare på programmet om henne hvor hun ble tatt bilder av og de sier "de armene gjør vi bare mindre så det er ikke noe problem", og hun står det å sier "ja"..

Det jeg reagerer litt på, er at ho hele tiden sier at ho var så rund og sånn da ho var med i idol.
Det var ho definitivt ikke! Da var ho en fin og vanlig ungdom!

Hadde veldig sansen for henne i Idol-perioden.

Men nå har jeg mistet litt respekten, toppløsbildene som "plutselig" ble sendt rundt, negativt snakk om seg selv i Idol ol.... Likte henne bedre før, et mye bedre selvbilde den gangen.

Har ikke helt sansen for henne....
Blir litt for mye av det gide.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

jeg driter egentlig i hele dama! For meg er hun bare et menneske liksom, som alle andre:)

jeg driter egentlig i hele dama! For meg er hun bare et menneske liksom, som alle andre:)
så du driter i alle? hehe

Selvfølgelig er hun et menneske som alle andre.. poenget mitt var at jeg synes det var ille om bildene hennes manipuleres når hun sier hun ønsker å være et forbilde for unge jenter.

Ja det er nok litt dobbeltmoral ...
Men men ...
Sånn er det vel med de fleste.. kanskje hun ikke hadde noe valg....vet ikke..

Back
Topp