Hmm... her var det ikke mye liv

Silje1982

Forumet er livet
Jeg har vel heller ikke vært flink til å komme inn her. Jeg var aktiv på terminforumet, men har vel vært mindre aktiv etterpå. Men jeg har altså en sønn som er født i oktober 2005 og ei jente som er født i oktober 2008[:)]

Tiden går så utrolig fort. Tenk at de små nurkene våre blir 5 år. Skremmende[:)] Ellers kan jeg vel si at jeg har en flink gutt som trives i barnehagen, er mors beste gutt og er bare snill og god[:)] Han trasser selvfølgelig litt med tanke på at jeg har ei veldig bestemt prinsesse på et år som virkelig kan plage storebroren sin[:)]

Kan dere ikke fortelle om deres unger?[:)] Og om dere selv også kanskje?[:)] Hvis det er noe aktivitet inne på dette forumet[8D]
 
går litt i bølger her med hvor mye aktivitet det er
her alt som er mer en 30 dager blir borte virker det som
 
Helt utrolig å tenke at en har 5 åring i huse snart
her blir gutten 5 i mars
 
 
Aktiviteten her går i bølger som bondekone forteller. Er nå inne her med jevne mellomrom[:)]
Selv har jeg ei lita frøken som blir 5 år i april. Aktiv og elsker å være i barnehagen. Gleder seg til å begynne i 5 årsgruppa til høsten, og at hun snart skal begynne på skolen. Det gleder ikke mamma seg til. Liker å "lese", skrive bokstaver og tegne. [:D]
 
Hehe.. ja, det er en skremmende tanke at de begynner på skolen neste år[8D][&:][8|][:)] Hvor ble disse årene av? Hvor mange barn har dere? Er snart 5 åringene deres eldste? Tenker dere på å få flere barn? Jeg så at du bondekone hadde to ganske tette[:)] De har sikkert utrolig stor glede av hverandre nå[:)]
 
Her blir snuppa vår fem år nå i februar! Så nåe er dt planlegging av selskap som skal være neste torsdag. Først 14 fra bhg, så 6 andre venner neste dag! Så her blir det skikkelig feiring!
 
Så har vå en som blir to nå i januar og en nyfødt! Så her er det hektisk om dagen! Morro det!
 
Jenta mi blir fem i mai. Hun er skikkelig aktiv og elsker å tegne, skrive bokstaver og leker både høyt og lavt. Hun går fulltid i bh og er ofte sliten når hun kommer hjem. Hun fikk en lillebror i juni 09 og er skikkelig flink og stolt storesøster! Gleder seg MASSE til å begynne på skolen. Jeg er mye aktiv inne på juli09 forumet, ganske tilfeldig at jeg stakk innom her nå, men hvis det er aktivitet her så kommer jeg gjerne tilbake!
 
jeg har da en gull unge som blir 5 år 24 august [:D] er så utrolig rart å tenke på det [8D]

hun går i barnehagen og er super fornøyd med det [:D] hun er en liten trassig jente som vet åssen hun vil ha ting [8D] men i bunn og grunn er henne mammas herlige prinsesse [:D]
 
Hei :)
Jeg har en gutt som blir 5 år 22 desember. Ja tenk snart skolebarn[&:] Han ble storebror til Even i mai 08, her går det kjempebra, men vi sliter mye med sykdom, virker som det blir bedre nå som han blir større. Han skal fjerne mandlene 25 februar[:(] Gruer meg,men det går nok bra!

Jeg har noen ganger lyst på en til og andre ganger syns jeg det holder med 2 godgutter[:D] Vi får se hva som skjer[8D]
 
her går dagan i hundre... Vega fyller 5 i april. (og lillesøster blei 4 i januar) aktiv frøken som svømmer sjøl, og som har vært i alpinbakken idag for første gang. Det var stor stas :)
Ble mest på januar 2006 forumet siden de to minste kom såpass tett.
e' innom her med jevne mellomrom..noen ganga er det en del aktivitet..andre ingen..

ha en fin lørdagskveld [;)]
 
Har en gutt som blir 5 år i juli. Han er en god gutt som elsker å synge, og å renne på akebrett. Han er storebror til en januar 08 gutt, og vi er fornøyd med desse to. Han liker godt å vere storebror, skal hele tiden kose og klemme på lillebroren, men til tider kan det vere godt for han når broren sover, for lillebroren legger seg opp i alt han skal gjøre, får ikkje fred for broren sin..
 
Jeg har to. Caspian blir 5 i neste uke og Leander blir 3 i juli.

Og som de andre 5 åringene her inne er han en aktiv gutt. Stortrives i barnehagen.
 
Jeg har en gutt som blir 5 år 21 desember [:D] Han har en storesøster på snart 11 år og en liten lillesøster på 3 mnd.
Var ikke aktiv her mens jeg var gravid med han, så det er først det siste året og siste graviditet at jeg har vært aktiv her på BV.

Tiden går så fort, til høsten skal han begynne på førskolegruppen i barnehagen, og så er det skolegutt [:D]
 
Storebror blir 5 år i mai.
Er en aktiv gutt, stort sett blid. Men litt trass innimellom, som barn flest.
Men han er en god gutt, og jeg blir helt skremt av tanken på at han begynner på skolen om snart 1 år.
 
Back
Topp