hmm... føler jeg mangler noe...

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
har handla i dag og trodde det var siste rest... men det føles ut som om det er noe som mangler...
Har nå babycall,bilstol, vogn, vugge, dyne, sengklær,badekar,babybjørnsele, ammepumpe,vippestol, stelleveske, stellekommode, salver og babyolje osv, bleier og klær...
Er førstegangsfødende og det er jaggu ikke lett å vite alt man må ha... får låne en del av det vi har i hus, men er usikker på om det er flere ting det er lurt å ha ? vet at man kan få tak i ting etterhvert også da :P
men det er så greit å være ferdig nå når bekkenløsninga har tatt meg helt....

Det virker som om du har det meste da... butikken er åpen etter fødsel også ;) da finner du fort ut hva du mangler. I starten bare spiser og sover de, også gjør de i bleia :p masse gulpeklutet var kjekt sist, gikk en del bodyer pr dag også. Men det er jo ikke alle barn som gulper så mye. På sykehuset sist ramset de opp at en bebis kun hadde behov for: mat, søvn, tilfredsstillende hygiene, riktig temperatur og masse kjærlighet. :D
Babybjørn ville jeg ALDRI ha brukt personlig, men det er jo opp til hver enkelt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg har kjøpt gassklutar for å vaska babyen.. Syns d e så gode!!
Babybjørn er vel smak og behag, eg kunne ikke klart meg uten babybjørnen med eldstemann ;) Har fått meg ny babybjørn te denna :)

Ellers så trur eg du har det mesta, eg kan ikke se at du mangle noe ;)

Skinn til vogn og senga :) det er gull til de små :) å ullteppe/helseteppe :) butikkene er jo åpne etter fødselen også, så du kan jo få noen til å kjøpe det du ser du trenger når lille er ute : )

Abefaler å ha ca 6 stk. siklesmekker, så slipper du å bytte body hele tiden hvis babyen skulle gulpe osv. Også kanskje noen tåteflasker (avent sine er gode). Ellers virker det som du har det meste ;)

Føler også at jeg har glemt eller mangler noe.... Men tror det meste er i boks. Heldigvis er butikkene oppe etter fødsel også som det skrives. :)

Ammeinnlegg og purelansalve til deg selv. + store bind....

Takk for tipsene :) ser at jeg har noe av det men det er greit med en oversikt :)

akkurat babybjørn låner jeg, men tenker å få tak i ett bæresjal også å se hva jeg liker best :)

Abefaler å ha ca 6 stk. siklesmekker, så slipper du å bytte body hele tiden hvis babyen skulle gulpe osv. Også kanskje noen tåteflasker (avent sine er gode). Ellers virker det som du har det meste ;)

Hvor har du kjøpt smekker? Vil ha noen som ikke er for store :)

Back
Topp