hmm...er det lurt?

Dråpe

Elsker forumet
Hei! det kan hende dette er et dumt spørsmål, men jeg skulle egentlig ta en tatovering i oktober. Men etter at jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg lurt på om det kan være skadelig på noen måte for babyen. Vil jo ikke gjøre noe dumt, så jeg tror kanskje jeg venter til etter babyen kommer uansett...[;)]

På forhånd takk for alle svar på mine rare spørsmål[;)]

Vi har alle noen rare spørsmål her inne, men jeg synes ikke dine er spesiellt rare, jeg [:)]

Ville også ha venta med den tatoveringen, ja.. også fordi kroppen forandrer seg mye framover nå, og du vet jo aldri hvilken kroppsdel som kan finne på å "skifte fasong" [;)]

Lykke til med graviditeten [:D]

Jeg har to tatoveringer, og der jeg tok dem, sa de at de ikke tatoverer gravide eller ammende..
Var noe med at blekket ikke var bra for babyen..

Så da er det nok lurest å vente ei stund!!

TROR IKKE DE TATOVERER GRAVIDE[8|] NOE EN OGSÅ KAN TENKE PÅ , ER AT HVIS DU TATOVERER KORSRYGGEN, KAN MAN IKKE FÅ SPINALBEDØVELSE ELLER EPIDURAL[&:] (DETTE ER NOE JEG HAR HØRT)

hmmm....jeg har hørt at man kan få epidural selv om man har tatovering.Jeg spurte på sykehuset når jeg fødde.For i dag setter de ikke epiduralen bare nede i korsryggen,de setter der den passer best,hos meg satte de den midt i ryggen(sånn ca)og det gikk kjempefint,det var som å komme til et nytt sted etter epiduralen begynnte å virke[;)]Men det er vel kanskje greit å vente med å tatovere seg hvis det er noen stoffer der som ikke er bra for babyen[;)]Lykke til!!

Stemmer det... Man kan få epidural o.l selvom man har tatovering i korsryggen. Men ikke hvis du har tatovert hele ryggraden!

jeg var å spurte angående piercing---og dem nektet å gjøre noe som helst.for han sa at kroppen helbreder ikke sår på samme måte
som vanlig,og at da kunne sårene bli infisert...tror også det gjelder tatoo....det er jo sår som trenger gjennom hudlagene og lager "åpne sår".

har en del tatooeringer ,og vil anbrefale deg å vente til barnet har komt[:)]

poca

Tusen Takk for lure svar![;)]

Er egentlig like greit å vente, da har jeg enda en ting å glede meg til [;)]

Back
Topp