mharty
Forelsket i forumet
Idag morrest fikk jeg plutselig akutte smerter i magen, det var såpass høyt oppr at jeg visste det ikkr var inne i livmoren, men smertene ble til slutt så ille at jeg måtte ringe legen! Kom inn til henne og hun lyttet å fant hjertelyd! Da vsr jeg fornøyd, smertene kunne jeg leve med så lenge lille hadde d bra! Hun ville likevel at legen på gyn skulle undersøke meg så ble henvist dit for ul.. Legen var utenlandsk og svært dårlig i norsk! Hun så at hjertet til lillegutt var fint, hadde fortsatt morkaken på framveggen.. Men det hun ikke likte var at han hadde lsgt seg så langt ned i bekkenet allerede! Hun kom med en kommentar som .."kanskje han tenker at han skal komme ut"... Sist svangerskap fødte jeg en måned før termin!
Jeg prøvde å spørre opp om d er noe jeg må passe på ift dette, da sa hun bare "det er ingenting vi kan gjøre med dette.."
Noen som vet om det er ufarlig at han er lagt seg så øangt ned allerede? Har kjent på nedpress en god stund allerede, og np skjønner jeg jo hvorfor..
Har jo bestilt sydentur i februar, men mulig dette er uforsvarlig?! Legen var jo bare tull, hun skjønte nok ikke mye av hva jeg sa.. Blææ!!
Jeg prøvde å spørre opp om d er noe jeg må passe på ift dette, da sa hun bare "det er ingenting vi kan gjøre med dette.."
Noen som vet om det er ufarlig at han er lagt seg så øangt ned allerede? Har kjent på nedpress en god stund allerede, og np skjønner jeg jo hvorfor..
Har jo bestilt sydentur i februar, men mulig dette er uforsvarlig?! Legen var jo bare tull, hun skjønte nok ikke mye av hva jeg sa.. Blææ!!