Hmm.. blod?

~Damen~

Flørter med forumet
Hver eneste dag den siste uka, har det vært antydning til blod i utfloden. Og økt utflod også.
I tillegg har jeg vondt på magen. Ikke i, men når jeg tar på magen er det vondt.

Kan ikke huske noe av dette fra sist svangerskap. 

Det er ikke mye blod, bare nok til å se at utfloden ikke er blank. Kanskje mest om morgenen.
Jeg er bare fem og en halv uke på veg.

Ikke er jeg kvalm heller. Noe som forundrer meg. Men jeg har fått masse kviser, og puppene vokser og er ømme.

Jeg har aldri opplevd det, så har ingen erfaringer å komme med. Men dersom det fortsetter eller tar seg opp, ville jeg nok tatt det opp med en lege. Det er jo sannsynligvis ingen ting, men greit å få det sjekket opp kanskje?

hmm.. jeg har heller ikke det problemet:/ Men har hørt om folk som får blodig utflod da.. Men skal du på kontroll til legen snart da?:) Så kan du spøre han?! Er der du vil få sikrest svar vil jeg tru:)

Jeg har hatt mye blodig utflod til nå i svangerskapet. Er 7.5 uker, ca. Gyn har tidligere sagt at jeg har lettblødelige slimhinner i livmorhalsen, og tror det stemmer, for blør gjerne litt etter at jeg har kjent murringer og aktivitet nedi der.

Jeg var også hos gyn da jeg trodde jeg hadde hatt en ma og begynt å blø, og blødningen var ikke relatert til fosteret.

Men skulle det komme mye blod, er det sikkert lurt å ta en tur til legen. Kviser høres forøvrig litt for kjent ut som omtrent eneste symptom :S

Med førstemann hadde jeg brunlig utflod i to til tre uker, alt gikk bra da:)

Har det på samme måten, ømm utenpå magen på en måte, eller når jeg trykker litt. Har også hatt litt blod eller farge på utflod. Det er nok mest sannsylig ingen ting galt, men hvis det øker så bør du kontakte lege.

Back
Topp