Hmm, bekymret..

precious2013

Glad i forumet
Ja, jeg blitt bekymret... Føler meg ikke gravid.... Men jeg skal jo være det etter hele 6 tester har vært postiv :p Er det flere som føler det slik?
Er sikkert bare dumt å tenke slik, mn klare ikke å la være!

God natt jenter :)

føler det slik jeg også. Merker ikke noe,og føler meg ikke gravid. Tror vi bare skal ta oss i nakken,være glad for positiv test,og heller vente på at magen popper ut :) Vi er GRAVIDE!!!! :-D

jeg føler det også slik, men av og til kjenner jeg vokse smerter så lever litt på det

LadyOnHeels skrev:
jeg føler det også slik, men av og til kjenner jeg vokse smerter så lever litt på det

Samme her...kjenner det stikker litt nederst i magen så satser på det er gode tegn...ellers er det fint lite som minner om graviditet....annet enn at jeg syns magen er vanskeligere å holde inn...men det er nok bare psykisk Måtte ta enda en test i går kveld...den ble umiddelbart positiv så vi må nok bare stole på dette og tro at vi er virkelig gravide, jenter! ;)

du får se det positive i det, du ligger i alle fall ikke å spyr :) men skjønner at det kunne vært godt med noen tegn på at det var noe der inne i alle fall :)

Savner litt symptomer jeg også.
Bortsett fra den h*.':':*': oppblåste magen er det lite.
Kommer nok til å være litt mer letta hvis det blir en postitv UL på fredag.

Back
Topp