Hmm...Begynner jeg å bli syk?

Nor1

April 2013s sportye :)
Juligull2021
Ok, dette er egentlig bare et bittelite "klage/synes syndpåmegselv-innlegg" hehe....

Har vært så utrolig trøtt de siste dagene. Jeg har bare lyst til å sove jeg. Ikke gøy år Kasper har masse masse nergi. Og så er det jo DET fine været. Men er så trøtt og slapp og sliten. Tror jeg brygger på noe altså....Sukk, skulle ønske jeg hadde litt avlastning nå merker jeg[&:]

Har det litt på samme måte selv... trodde på en måte at jeg skulle få energien tilbake når sola kom.. Men den glimrer med sitt fravær dessverre. Er kanskje bare vårslappe vi? Om det er noe som heter det [8D]

er du pollen allergiker? Selja har begynt å røre seg her, og det tar energien fra mannen min ihvertfall.

Jeg er også kjempe sliten, sovna i stolen i går og det er lenge siden sist.
I tillegg er jeg kjempe sulten [&:]

ORIGINAL: Durken

er du pollen allergiker? Selja har begynt å røre seg her, og det tar energien fra mannen min ihvertfall.

Hmm, har ikke reagert på pollen før hvertfall. Er nok antageligvis en forkjølelse eller annet på vei, men foreløpig er jeg bare stuptrøtt og slapp.

Jeg har hatt det sånn i lengre tid jeg også... men har begynt på jerntabletter og det hjalp =) Du har ikke jernmangel kanskje?

ORIGINAL: *..Tina..*

Jeg har hatt det sånn i lengre tid jeg også... men har begynt på jerntabletter og det hjalp =) Du har ikke jernmangel kanskje?

Var det som slo meg og når jeg leste innlegget.

Jeg var veeeeeldig trøtt og slapp den siste tiden under graviditeten, og da hadde jeg jærnmangel! Gikk lenge å venta på at en eventuell forkjølelse skulle bryte ut, men neida... Hjalp veldig å ta jærntabletter! [:)][:D] Kvikna veldig til igjenn!

ORIGINAL: KasperogKine

ORIGINAL: Durken

Hmm, har ikke reagert på pollen før hvertfall. Er nok antageligvis en forkjølelse eller annet på vei, men foreløpig er jeg bare stuptrøtt og slapp.

Tenkte bare du ville ha forslag, jeg. Men du blir nok helt sikker syk da.

He he, ja...Var jo på et måte et spm, men har nesten konkludert med at jeg sikkert blir syk. Men mulig det er jernmangel da...[8|]

Back
Topp