Hmm.. Bør jeg være bekymret?

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
Noen fler med "menssmerter"?
Har hatt det i ny og ned i 2 uker nå. Siden jeg fortsatt har så sterke symptomer på graviditeten klarer jeg ikke bekymre meg såå mye, men når de kommer så blir jeg liksom liggende og tenke på hva det kommer av:/ har hatt en MA tidligere uten noen symptomer på at det skjedde...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også menssmerter nå og da, men også "strekksmerter"...om man kan kalle de det.
Alt ser ut til og være greit så langt ihvertfall. Prøver ikke tenke så mye på det...bare tar det som et tegn på at man kanskje skal innta sofaen en liten stund med føttene høyt :)

"Menslignende" smerter er HELT vanlig, og absolutt ikke en grunn for bekymring :)

Jeg har også mye murring og stikkninger. I natt så har det stukket mye oppi der. Det var ikke behagelig :(

Appen

Jeg hadde kramper i uke 6-7, lå å vred meg i smerter. Fastlegen min har sitt eget UL apparat så vi kunne se hjertet, men det er visst normalt. Men de syke krampene varte bare i 1 uke. Vanlig murring og strekksmerter har jeg enda. Er nå i uke 10.

Har også hatt menssmerter hele graviditeten og er bekymret hver gang det skjer, men i dag så jeg en sprellende krabat på ultralyd:D

Har vært "rolig" i en ukes tid, men med en gang jeg bikka 12 uker kom det tilbake. Ble rett og slett litt letta, da det ble en liten bekreftelse på at det vokser inni der. :D

Jeg har det men det skal være vanlig, heldigvis :p

Back
Topp