Hm

• Trådstarter Trådstarter Minion
  • Opprettet Opprettet
Ingen er perfekte og du har lov til å bli sint såra skuffa forbanna osv

Som et engangstilfelle er det likevel ikke grunn til å ta helt av med krisetanker, men du har vært mor ganske mye lengre enn han har vært far, så gi ham litt tid :)

Han er litt sånn han jeg bor med også, tenker at det er en mannegreie. Men han blir med om jeg spør, det gjør han. Under svangerskapet var han mye med meg på kontroll, og var i ivrig etter å følge både meg og den lille. Jeg ville nok kanskje blitt litt såret om jeg følte han ikke "brydde" seg, selvom det helt sikkert ikke er sånn det er.

Vi har hatt et par runder når det kommer til at jeg er mye hjemme med frøkna, mens han kan nesten gjøre som han vil. Altså, jeg har prøvd å få han til å se ting litt i perspektiv om han klager, eller blir irritert når han blir sliten. Ikke helt samme greia som hos dere, men jeg blir litt hårsår selv, om han er litt fjern og ikke viser noe særlig interesse, og setter alt annet foran...

Synes jo forresten han kunne blitt med på 6-ukers kontrollen når han har sagt det. Sånt blir jeg frustrert over. Tenker ikke bare fordi dere må ha vaksiner, men og fordi det kan være spennende å følge den lille også :-) Far har ikke vært med på helsestasjonen hos oss, men det er fordi han var utrolig mye borte fra jobb under mitt svangerskap, og etter fødselen av diverse grunner, og føler han har litt å ta igjen. Noe jeg synes er helt i orden. Men har man sagt noe, så får man jo holde det også mener jeg :-)

Back
Topp