hm...

forvirretmor

Gift med forumet
Noen andre her som har samme problem som meg?
Jeg sliter nemlig med så verking i hendene om dagen,har hatt det mange ganger før også,men da har det vært fordi jeg har gjort noe spesielt. Nå har jeg hatt det mange dager på rad,og jeg gjør ikke noe særlig for å fremkalle det tror jeg... Men hvis noen andre kjenner til det,kanskje det er noen gode råd ute og går? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre[8|] Det beste er å sitte på de,men det hadde vært kjekt å fått brukt de da[X(][8|]

hmmm jeg vet ikke helt hva du mener nå .. men jeg har mye sånn verking i fingre.. det kmr plutselig men holder ikke på lenge.. er litt vondt også... virker som det er leddene mine = (

ORIGINAL: cattababe

hmmm jeg vet ikke helt hva du mener nå .. men jeg har mye sånn verking i fingre.. det kmr plutselig men holder ikke på lenge.. er litt vondt også... virker som det er leddene mine = (
Ja det er sånn det er her også,for det er i leddene det gjør vondt,og det er på kvelden det er værst av en eller annen grunn[&:]

Ja , får det plutselig selv.. er ikke noe godt.. kanskje leddgikt ? eller firbromyalig ( sånn muskel/leddsmerter ) -;S

Ja , får det plutselig selv.. er ikke noe godt.. kanskje leddgikt ? eller firbromyalig ( sånn muskel/leddsmerter ) -;S
har du noen tips for å få det til å gå over?

jeg har faktisk ingen tips :( Jeg går å klemmer på fingren min og masserer på ledda... Dusj pleier gå over på mg ... Ush er ikke noe deilig ...

Litt rart vi har noe av det samme ...
kanskje vi bør gå til lege : O [8|]

jeg har faktisk ingen tips :( Jeg går å klemmer på fingren min og masserer på ledda... Dusj pleier gå over på mg noen ganger ... Ush er ikke noe deilig ...

jeg har faktisk ingen tips :( Jeg går å klemmer på fingren min og masserer på ledda... Dusj pleier gå over på mg ... Ush er ikke noe deilig ...

Ja det gjør jeg også,sitter og gnir hendene  og leddene ,men det hjelper jo ikke noe[>:]

Æsj... Det ble tatt en blodprøve for noen år siden som viste at jeg er utsatt for revmatiske lidelser,men jeg har egentlig lagt det på hylla,HÅPER virkelig bare at dette er noe smårusk,det er bare så irriterende[:@]

ORIGINAL: AnaBanana

Det er vel igrunn bare det som manglet nå? [8D] Kanskje lage type fotbad, men for hendene. Med oljer og dill, så massere inn en god krem som skal stimulere blodtilførselen ellernåt? Nei, jeg vet ikke...hørtes ikke godt ut iallefall
Ja det er bare det som mangler!
Skal prøve meg frem i kveld,det kommer jo snikende gjennom dagen[:'(]

Jeg også har det, bare at det er i de fleste ledd på kroppen. Så lurer virkelig på hva dette er[&:] Er så ille noen dager at jeg nesten ikke får snuppa ut av senga om morgenen og f.eks. drikkeflaska til snuppa er for tung til at jeg klarer å løfte den[&:]

Back
Topp