Hm..

Markblomst

Forelsket i forumet
Går rundt og er skikkelig trøtt til tross for at jeg sover hele natten.. Føler også at jeg løper på do en gang i timen.. minst!!
Er dette tegn på graviditet?? Har ikke fått besøk av TR enda... Har en test liggende, men vil vente litt til med å teste..

Hmm.. Når sluttet du på pillene da? Kan jo være uregelmessig syklus også hvis du nettopp har sluttet på pillene. Men for all del,kan være gravid også...[;)]

Sluttet vel på pillene i september...etter å ha brukt de i 2år.. Har hatt veldig stabil syklus både før og under bruk av p-piller. Har hatt mensen 3 ganger etter det.. 12 sept og19 okt.. Har 28 dagers syklus..

Ja,kanskje er det en liten spire der da.. Vil ikke teste snart da? Skjønner du ikke vil,veldig blandet følelser. Feks hvis ingenting er skjedd til fredag,så kan du ta en test?

Hei Markblomst

Jeg syns det kan høres ut som om du er gravid.. Blir spennende å høre etterhvert.. Lykke til i alle fall. [:)]

Har lyst å teste, men prøver å utsette det noen dager... Vil ikke ta gleden på forskudd.. Men håper virkelig at det er en liten spire på vei =)

Vet hvordan det er. En skikkelig vil/vil ikke-følelse! Huff.. Men enig med deg i det du sier. Dumt å ta altfor mye glede på forskudd.

Trøtthet og masse tissing er et godt symptom. Men det kan også være kaffedrikking og mørketida som gjør det.. La oss håpe på det første, og siden du er seks dager (!) over IKM, så MÅ det jo være det!! [:D][;)]

Masse lykke til!! Håper virkelig på en liten spire![:D]

Fortsatt ikke noe tegn til tante rød.. Hadde endel mensenmurringer for en liten uke siden, men det har gitt seg.. Nå er jeg bare trøtt, tissetrengt og litt småkvalm innimellom..
Lykke til alle sammen!!

Hei!
Håper du får to deilige, blå streker når du tester...det høres iallefall lovende ut!
Ville ikke greid å vente jeg, nei! Beundrer dere som greier å vente bare et par dager!!!

Går bra her...holder motet oppe ennå ja! Venter EL når som helst nå :)
Hadde det ikke vært en fin julepresang for oss som sliter litt nå på slutten av året..? Håpe, håpe!

Kan du ikke teste i morgen tidlig? Er så spent og nysgjerrig... [;)]

Back
Topp