Hm....trenger meninger ang. tidlig UL...

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Vi (les: jeg) har bestemt oss for å gå på tidlig UL. Har så lyst til å se et bankende hjerte!! Hadde i utgangspunktet tenkt uke 7, men her er greia....
Jeg skal på jentetur til Gran Canaria i slutten av uke 12, avreise dagen jeg forhåpentligvis er 6+5 og blir borte 1 uke....

Jeg tror jeg har lyst til å vite helt sikkert at ting er som det skal før jeg reiser, fordi jeg vil jo ikke evnt. ende opp i helsevesenet der borte, men også for å vite hvor forsiktig jeg skal være...

Men på en annen side så kan det jo skje mye i løpet av den uka, så det er også et argument for å ta den UL når jeg kommer hjem... og da er 8 uker på vei.. Men kjipt hvis det ikke er noe der og jeg har holdt meg i skinnene for ingen grunn!

Vet jeg er litt pessimistisk!! Men prøver jo å være litt realistisk, er jo ikke rent få som mister![&o]

Så enten 6+4 eller 8+3?? Hva ville du ha gjort???[8|]

Med storejenta mi ble jeg ufattelig forelska når jeg så bildet etter 10+4!!! Da er de jo så skjønne, har begynt å bevege seg og er små mennesker...

I uke 6 kan det jo hende du får samme beskjed som flere av oss, og da er jo ferien ødelagt på en måte:P Dessuten om du ser noe, så ser du bare ett dunkende hjerte, bare tre uker senere ser du mye mer!!!

Jeg ville ventet til 8+3.
Etter min opplevelse idag, så skaper det MER frykt enn jeg hadde.

Ikke sikkert din lege er som min, men OM du ikke ser hjertet 6+4, såvil du jo bekymre deg på jentetur, og det er unødvendig.

Ta heller 8+3 du[:)]

Fornuftige jenter!![:D][:D]

Da tror jeg at jeg gjør det ja, venter til etter turen! Tusen takk for svar!!![:D][:D]

jeg ville også ha ventet til jeg kom tilbake fra tur. Får man ufullstendige beskjeder blir det sikkert bare mer uro rundt det. Syden hørtes forresten veldig deilig ut[;)]

ORIGINAL: Hannaya

jeg ville også ha ventet til jeg kom tilbake fra tur. Får man ufullstendige beskjeder blir det sikkert bare mer uro rundt det. Syden hørtes forresten veldig deilig ut[;)]

Ja, sant!! Fint lite som slår jentesydentur!![:D][:D]
Og da har jeg enda mer å glede meg til når jeg kommer hjem!![:D]

Hvis det var meg ville jeg stolt på at jeg var gravid og ventet med ultralyd til uke 8 :-)

ORIGINAL: Hønsa

Hvis det var meg ville jeg stolt på at jeg var gravid og ventet med ultralyd til uke 8 :-)

[:D][:D]

Back
Topp