hm...spent jeg

lille iskaffe

Forumet er livet
sendte en hemmelig venn gave til ei som ikke hadde fått, sendte på torsdag men har ikke fått beskjed om at den er mottatt enda[;)] 

dytt

Tror det var ei som hadde ett innlegg her i helga eller noe, om hv pakke hun hadde fått... [8|]
Men kan være jeg blander veldig, dagene og ukene går jo så fort [;)] Hehe....

ORIGINAL: gullemitt09

Tror det var ei som hadde ett innlegg her i helga eller noe, om hv pakke hun hadde fått... [8|]
Men kan være jeg blander veldig, dagene og ukene går jo så fort [;)] Hehe....

Husker det jeg også[:)]
Tror det var i helgen[;)]

ja jeg så den tåden men det var ikke henne

Jeg fikk hemmeligvenn gave på Lørdag,[:)] ble kjempe kjempe glad, skrev ett innlegg lørdagen om at jeg ikke viste hvem som hadde sendt, og at vi ble glade[:D] hvis det var lille iskaffe tusen hjertlig[:D]. Småen har brukt klærene og de var kjempe fiiiiinnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeee[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

skrev ikke tonjejenta og noe? eller er jeg helt på vidda nå?? hehe

Tre prinsene: den var ikke fra meg nei, mener hun som hadde sendt den skrev i tråden du lagde

Tre prinsene: Angel76 er din hemmelige venn.

Lille iskaffe: Hun du sendte gave til har ikke vært pålogget på et par dager, kan jo være at hun har fått den, men ikke har hatt tid til å komme innom her enda [:)] Kan PM'e henne å spørre.

dytt

Jeg tror ikke Angel76 har fått pakka si enda ho heller [>:]

ORIGINAL: TonjeJenta

Har du sendt til henne?

dytt

Har ikke fått noe enda nei... :o(

ORIGINAL: lille iskaffe

Har du sendt til henne?

Nei.. jeg har ikke det. Jeg bare skrev det. Fordi jeg vet hun ikke har fått.
Og det ble jo opprydding etter forrige tråd men ingen har erstattet gaven til Angel76 som ble borte på veien.
Og når alle andre har fått... burde kanskje vi alle avtale på pm hvem som sender til henne[:)]

Lille iskaffe: Vet ikke om du fikk med deg tråden til Bekki90, men hun har mottatt gaven [:)]

Angel76: BlessItBe har sendt pakke til deg to ganger nå, merkelig at de ikke har kommet frem. Hun skulle innom å snakke med de på postkontoret, skal høre hva hun finner ut, og evt. se om vi kan finne noen andre som kan sende en pakke, i håp om at den skal komme frem [:)]

Back
Topp