hm.. mr.Lee?

Mamamia.

Elsker forumet
Jeg er veldig glad i mr.Lee nuddler og satt å leste på boksen isted! og det står bare kcal, protein og fett osv. i tørr tilstand ikke ferdig til å spise! men når jeg la inn de tørre "faktaene" på vektklubben.no så ville det vært over 1000 kcal pr boks!! ohh my good!! kan dette stemme?? kan aldri spise det igjen jeg da hvertfall.. ;(

Er det forskjell på tørr og våt vare?

Jaa det er mye kalorier i nudler men så mye trodde jeg ikke det var. Men har hørt at en pakke med nudler er like ille som et stort stykke med bløtekake og det stemmer jo med beskrivelsen din. Noe som irriterer meg for elsker nudler og wok!![:@]

Oh shit! Er det sååå mye! Da må jeg trappe ned litt også, selv om jeg ikke sliter særlig med vekten for øyeblikket..

Det er stor forskjell på tørrvaren og når den er ferdig tilberedt ja.
Så for at det skal bli riktig må dere jo veie den tørre klumpen med nudler før "retten" tilberedes og regne ut.
Har ikke noe mr.lee her i huset, men jeg har noe ferdig tilberedt wok-nudler og de har 193kcal pr 100gr. Blir en mr.lee pakke over 500gr tung mener dere? Nudlene altså, mye mindre kcal i sausen såklart så det må nesten veies seperat om så[8|]

Utover det er det jo hvit pasta dette her, det metter jo ikke spesielt lenge. Kan det finnes noen grovere/fullkorn alternativ der ute?[;)]

Etter mine "kilder" er det 23 eller 32(husker bare 2 og 3 tallet, bare ikke hvilken rekkefølge[8D]) sukkerbiter i nudler... Børr virkelig være feiring for no sånt[8D]

fant dette i denne artikkelen:

Mr. Lee Kopp nudler
Pris: 13 kroner
Kalorier: 280 pr. boks
Protein: 5 gram
Karbohydrat: 40 gram
Fett: 10 gram
Salt: 3,6 gram

- Dette inneholder veldig mye salt og lite næring. Man blir mett en liten stund, men har ikke noe igjen for måltidet. Denne inneholder også palmefett, som er mettet. Delikat er det heller ikke.

så også en annen plass at hvis man ville spise nuder kunne man prøve risnudler i stedet, mer næring mindre kcal, såvidt jeg har skjønt...?

Hva med den tom for fett da? Er den fy fy da? Prøver å bli klok på det , men blir ikke det [8D]

ORIGINAL: MaMilis

ååå.. :( bye bye Mr.Lee!

må bare qoute meg selv jeg!! får finne noe annet sunt å spise isteden for den sukkerbomba der gitt!

Noen sa til meg at nudler hadde samme næringsinnhold som chips.. [;)]

Mr.Lee er ikke bra!! Waaay too much salt. Ikke bra i et variert kosthold. Godt er det, enkelt og raskt er det, men ikke bra!!

Back
Topp