Hm, merkelig...

lissom

Forumet er livet
Av og til så kjennes det ut som babyen stikker ei hånd ut av livmora og ned i underlivet... vanskelig å forklare, men det er helt merkelig!! Ganske ubehagelig!! Noen andre som kjenner seg igjen (til tross for sikkert dårlig beskrivelse...)??

Nei det hørtes virkelig ikke veldig behagelig ut!
Kjenner at det "graver" litt inni lysken jeg også, men blitt vant med det nå. Prøver å se for meg hvordan han ligger med armer og ben, men det er så mye rare bevegelser i alle kanter at en skulle tro det minst var tre der inne
[:-]

skikkelig kvalm følelse......kan nesten kjennes som man klemmer en kropsdel hos han nederst mot lysken...han presser kroppen sin noen ganger sånn at det gjør vondt og jeg blir kvalm...[:'(]

gleder meg til han kommer ut[:D]

kjenner meg igjen her ja... føler av og til at en arm eller fot kommer alt for langt ned. Det er både ubehagelig og vondt. [&:]  Hun hører ikke på meg når jeg sier at hun må ta det med ro, for alt er ikke like godt for meg....[8|] men tror dere hun hører....

Gleder meg til den lille jenta kommer ut - gleder meg så utrolig masse til å møte henne [:D]

Back
Topp