hm... kan en vise denne?

chrichri

Forumet er livet
Jeg skal fortelle om Noahs ark i rle undv mandagen... først forteller jeg også tenkte vi å spille av denne filmen. Den er ikke heeelt reel da, ettersom den handler om Donald Duck. Men syns den er så utrolig søt...

tror dere at det blir feil?
http://www.youtube.com/watch?v=XkLzjGTDmT4&feature=related

Så hele filmen, og den var jo KNALL! [:D][:D][:D]

Men det er jo helt vanvittig at noen faktisk tror på dette...............[&:] Altså, Noahs ark........ hele bibelen egentlig[&:]

supert! da tør jeg å bruke den i undv...

hehe,ja...godt vi er forskjellige ang troen[;)]

ORIGINAL: chrichri

Nei, jeg syns faktisk alle burde mene det jeg mener[8D] Er ikke åpen for tro overhodet[8D]

Jeg skal fortelle om Noahs ark i rle undv mandagen... først forteller jeg også tenkte vi å spille av denne filmen. Den er ikke heeelt reel da, ettersom den handler om Donald Duck. Men syns den er så utrolig søt...

tror dere at det blir feil?
http://www.youtube.com/watch?v=XkLzjGTDmT4&feature=related

[:D] Mens den som handler om Noah er det? [8D] Vis denne, den er kjempesøt! Jeg likte det i alle fall veldig godt når en lærer tok en litt annen vri innimellom...

ORIGINAL: Vand

Nei, jeg syns faktisk alle burde mene det jeg mener[8D] Er ikke åpen for tro overhodet[8D]

hehe... ateist? agnostiker? kristen? muslim? jøde? buddist? hinduist? ikke enkelt d der... sykt hvor forksjellige vi er altså, det kommer godt frem i alle de ulike troene som finnes (de ovenfor er jo bare de i grove trekk).

ORIGINAL: Vand

hehe... ateist? agnostiker? kristen? muslim? jøde? buddist? hinduist? ikke enkelt d der... sykt hvor forksjellige vi er altså, det kommer godt frem i alle de ulike troene som finnes (de ovenfor er jo bare de i grove trekk).

Selv om det er vanvittig mange forskjellige trossamfunn, mange forskjellige guder osv, så går alt ut på det samme: Å ha tro på det "overnaturlige".

Selv vil jeg kalle meg ateist, jeg benekter en gud. Har aldri møtt gud og tror rett og slett ikke på at det finnes en Gud.

Derimot har jeg forståelse for at mye i Bibelen stemmer, og at man kan til en viss grad leve etter dens leveregler, men desverre er det himlade mange feiltolkninger ute og går! [&:]

Og jeg vil i tillegg dra det så langt å si at hadde verden vært ett sted uten religion, så hadde nesten samtlige av krigene ikke eksistert!

Back
Topp